Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrilankamp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-10 09:27
Hallo,

Ten eerste weet ik niet waar ik dit topic in moet plaatsen, vandaar dat ik het in electronica heb geplaatst.

Ik vind het erg leuk om plaatsen te bezoeken en er foto's video's te maken.
Door dat er tegenwoordig overal gps inzit kan ik in een wereld kaart precies zien waar ik allemaal geweest ben.

Nu wil ik dit graag naar een nieuw niveau brengen, door met mountainbiken, survivallen en eigenlijk alle activiteiten een gps te laten loggen.

Ik heb al gezocht op tweakers of er een soort gelijk topic bestaat, helaas gaan de topics over een logger voor foto functie's. Ik ben echt opzoek naar een logger die elke zoveel seconde logt.
Hij moet het natuurlijk ook minimaal een paar dagen vol kunnen houden, en het geheugen moet ook niet binnen een paar dagen leeg zijn.

Ik heb bij defensie een device gezien die dit kon, alleen voor de consument kan ik ze helaas niet vinden.

wie o wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Kijk eens in de appstore, kan ook met een gemiddelde smartphone.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:21

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ikzelf gebruik een Garmin eTrex (heb zowel de 10 als de 20). Ze werken aardig lang op 2 AA batterijen (of via een USB kabeltje op de aansteker aansluiting of een mobiele oplader). Standaard loggen ze, maar kunnen ook meer.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrilankamp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-10 09:27
memphis schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:22:
Kijk eens in de appstore, kan ook met een gemiddelde smartphone.
Gebruik daar liever een ander apparaat voor aangezien gps mijn telefoon erg snel leegtrekt.
ajhaverkamp schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:26:
Ikzelf gebruik een Garmin eTrex (heb zowel de 10 als de 20). Ze werken aardig lang op 2 AA batterijen (of via een USB kabeltje op de aansteker aansluiting of een mobiele oplader). Standaard loggen ze, maar kunnen ook meer.
Dat is inderdaad een mooie oplossing!
De meeste zijn voorzien van dure accu's maar een keer per dag een aa batterij wisselen moet geen probleem zijn.

Ik zal eens gaan zoeken of deze ergens voor een mooi prijsje te koop is :*)