Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eigen data server (gratis)

Pagina: 1
Acties:
  • 815 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een eigen gratis data server. Hier wil ik bestanden op kwijt en door simpelweg een link in te voeren op bijv Google Chrome wil ik dat bijvoorbeeld mensen kunnen inloggen en bestanden kunnen downloaden. Ik las al wat over Filezilla maar ik weet niet of dat wel is wat ik bedoel.
En heb je een domeinnaam nodig? Hoe kom je gratis aan deze?

Alvast bedankt.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Regel ergens een gratis vps, zet er owncloud op en registreer een .tk?

Ik denk eigenlijk dat een dropbox of drive account beter in de buurt komt van de functionaliteit die je wil.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:20

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Je kan FreeNAS downloaden, en installeren op een extra PC'tje. Dan kan je met Windows Sharing er bij komen. Ook zal er als ik het zo zie een webinterface erinzitten om je bestanden te kunnen beheren.

Filezilla is een FTP-server, dan zul je iedereen wel een FTP-client moeten laten installeren. Zorg ook voor port-forwarding als je de boel vanaf buiten je netwerk bereikbaar wilt maken.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
"Als de dienst gratis is, is de klant de dienst."

Dus denk na wat je ergens plaatst.

Abort, Retry, Quake ???

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Laten we eigenlijk eens beginnen waarom je dit nodig hebt?

Wat voor soort bestanden/content hebben we het over?

Heeft het een commercieel doel?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dit heeft niets met PNS te maken, en het topic is wmb ook te onduidelijk om in een ander fotum te plaatsen.
Graag eerst zelf het eea proberen, en pas daarna in het juiste subforum een duidelijke post maken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.