Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryJustice
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-12-2022
Hallo,

Ik ervaar sinds een maand of 2 absurd veel dataverbruik van m'n iphone 4 met ios 6 geloof ik.
Toen ik naar de Telfort winkel ging omdat mijn extra internet 250 mb wat mij 7.50 kostte ook ineens op was binnen 2 dagen was ik het zat. Ze erkende daar het probleem en ik was zeker niet de eerste.

Hebben jullie hier ook ervaring mee en wat is hier de oorzaak van?

p.s Is er een app waarmee ik specifiek apps met dataverbruik kan uitschakelen, dit werd mij ook
geadviseerd in de winkel omdat er nog geen oplossing voor was. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 15:13

Dawn

..Sworn to the Dark..

onder: Settings > Mobile
staat onderaan welke app hoeveel data gebruikt, hier kan je ook apps uitzetten.

wat de oorzaak is kan van veel factoren afhangen maar niet meteen ee nconcreet antwoord op. begin met bovenstaande te controleren.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 23:19

NeHoX

Gamer + PV

Instellingen --> Mobiel netwerk.

Daar kun je per APP zien hoeveel data deze gebruikt en de data uitzetten. Wat je ook zeker even moet proberen is je netwerk instellingen resetten. Collega van me had wifi dacht hij. Maar pas na het herstellen van de netwerkinstellingen liep zijn dataverbruik ook weer echt via de WIFI.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryJustice
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-12-2022
Dawn schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:09:
onder: Settings > Mobile
staat onderaan welke app hoeveel data gebruikt, hier kan je ook apps uitzetten.

wat de oorzaak is kan van veel factoren afhangen maar niet meteen ee nconcreet antwoord op. begin met bovenstaande te controleren.
Ik heb dit met mn oude ios nog niet kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:59
manmeteenvraag schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:01:
Hallo, weet iemand hier een app waar ik specifiek datagebruik voor andere apps kan uitschakelen.
Ik ervaar sinds een maand of 2 abnormaal veel datagebruik van mn iphone 4 en dit kan natuurlijk niet.
Je kan via instellingen --> mobiel netwerk --> naar onderen scrollen per app aangeven welke wel of geen mobiele data mag gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Werkt enkel sinds iOS8 (of misschien al iOS7?, heb sinds juni enkel iOS8)

Wat dacht je ervan om eens de specificatie van je factuur in te zien ;) Kan je zien op welke tijdstippen je internet hebt gebruikt en hoeveel mb's. Vervolgens even nagaan of je die dagen/tijden toevallig ergens mee bezig was.

[ Voor 61% gewijzigd door ASNNetworks op 24-10-2014 22:49 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Vanaf iOS 7 is het mogelijk om het dataverbruik te zien en te beïnvloeden. U kunt zich misschien informeren of uw provider een applicatie daarvoor heeft.

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Je hebt hier wel apps voor. Ik heb even geen idee meer welke dit waren, maar die kun je installeren. Vanaf dat moment gaan ze bijhouden wat je gebruikt en welke apps dit doen. Zo zou je er achter moeten kunnen komen wat de oorzaak is!
Pagina: 1