Toon posts:

Steam opent niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi mensen,
Dus maandag heb ik steam gedownload voor de eerste keer want ik heb goat simulator gekocht.
Alles verliep goed to ik steam probeerde te openen. Eerst kreeg je die update die normaal is en dan opeens niets meer. Ik probeer het opnieuw te openen en er gebeurd nog altijd niets. Ik kan klikken hoeveel ik wil er gebeurd niets. Ik heb al geprobeerd om steam te deinstalleren en en opnieuw te installeren. Hielp niet. ik heb al alles geprobeerd Hkeyuser... of zoiets in die folders alle steam bestanden verwijderen. Proces beeindigen helpt ook niet. ik weet niet meer wat doen en ik begin er gek 8)7 van te worden.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Het mag gewoon in het Nederlands hoor.

Je hebt Steam al helemaal gedeinstalleerd via het Control Panel?
Daarna weer de Steam client gedownload van store.steampowered.com?
Krijg je een foutmelding?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry heb de gewoonte dat de meeste forums in het engels zijn.
ja ik heb steam al gedeinstalleerd via het control panel en dteam gedownload opstore.steampowered.com.
vroeger is er is een foutmelding gekomen van steam heeft geen widows compatibiliteitsmodus nodig terwijl die nog nooit geactiveerd was op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hallo charklyon en welkom op Gathering of Tweakers. Het is hier gebruik om berichten te editen als je zelf de laatste poster bent, tenzij het lang geleden (meer dan 24 uur) is en er noemenswaardige informatie is bij gekomen.

Je kan je post editen door op de "wijzig" knop te drukken, die rechts boven in je post te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip, Zo beter

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2014 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:21
Start Steam eens als Administrator. Mogelijk staat er nog een update te wachten die je moet installeren met Administrator rechten.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wylana schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:49:
Start Steam eens als Administrator. Mogelijk staat er nog een update te wachten die je moet installeren met Administrator rechten.
Heb ik al geprobeerd geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:21
Kijk eens via de Task Manager of Steam.exe nog draait. Als dit zo is, kill dan het proces, en start steam nogmaals als Administrator.

Mocht dit niet helpen, kan je het beste contact opnemen met Steam.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:04

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wordt Steam misschien geblokkeerd door een Firewall (setting)?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je zou ClientRegistry.blob in de steam map eens kunnen verwijderen en dan opstarten?

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat van task manager al meer dan 10x geprobeerd.
Firewall blokkeert het niet al gecheckt.
en ClientRegistry.blob al van in het begin verwijdert.

Soms als ik het nu open (niet altijd) zegt het dat het al in een ander account geopent is en het daarom niet opent terwijl het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus precies hetzelfde met Steam en ik heb echt ALLES geprobeerd maar het werkt echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Probeer eens je pc in de safe modus te starten en dan steam updates te draaien. Kijken of dat werkt. Zo ja, dan weer switchen naar de normale modus en dan steam nog eens starten.

Anders idee; start goat simulator eens vanuit de map (dus niet los steam starten).

Btw: inloggen op de steam powered website met je account gaat wel gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVDS
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09-2020
Sommige background programma's geven problemen bij het correct opstarten van Steam: https://support.steampowe...le.php?ref=9828-SFLZ-9289 (zelfde als je andere overlay software gebruikt zoals xfire,...)
Pagina: 1