Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog maar net de eerste keer een iPhone gekocht. Duur spul. Dus ik wil het ten volle benutten. Daarbij ben ik toe aan een nieuw navigatie systeem. Ik had een Tomtom maar die is ondertussen 9 jaar en begint af en toe door te flippen. Niet echt interessant als je ergens in een hoofdstad rond toert. Maar je kunt dus blijkbaar TomTom ook op je iPhone zetten via een app. Maar dan moet je nog altijd de mappen aanschaffen. Heeft iemand van jullie dit en wat zijn jullie bevindingen. Ik heb al een review gevonden van http://www.tomtomupdate.nl/navigatie-app-iphone-6-en-ipad/ en nog andere maar ik wil de echte gebruikerservaring kennen.
Is het nu handig of niet en is het zijn geld waard?
Ik ben benieuwd...

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:35
Ik heb destijds idd TomTom aangeschaft voor de iPhone met de Benelux. Werkte prima, maar was wel EUR 80 daarvoor kwijt. Is ook alweer een jaar of 5 terug dus ik weet niet wat het momenteel zou moeten kosten. Is ook alweer een hele tijd geleden dat ik hem voor het laatst gebruikt heb, inmiddels standaard Google Maps aanstaan als er genavigeerd moet worden.

TomTom werkte echter prima, enige nadeel was wel dat het de accu leeg trok. Zonder bijladen via de auto-accu was het binnen een half uur gedaan met de navigatie.

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 19:13
Bij mijn weten schaf je een Tomtom app aan (Benelux of Europe) en daar zit de kaart dan bij inbegrepen. De kaart is niet los te updaten, je kan geen extra/andere/nieuwere kaarten aanschaffen.

Wel krijg ik een a twee keer per jaar een reguliere app-update waar dan bugfixes en zo inzitten, maar ook meteen een kaartupdate. Gratis dus.

De laatste update was vorige week. Een van de verbeteringen volgens de release notes was dat 'ie duidelijk zuiniger met de accu om zou gaan. Niet getest, dus kan niet zeggen of dat heel veel uitmaakt.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 15:07
Ik heb ook west europa op mijn iPhone 5c, en dat werkt inderdaad prima. Regelmatig updates inderdaad, ook van de kaarten.

Kaarten uitbreiden is inderdaad niet mogelijk, dan moet je gewoon een nieuwe app kopen. Verder heb in je in-app aankopen voor file informatie enzo.