Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Android App maken Kwh meter

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

• Delchrys
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Hallo allemaal,

zat eens na te denken en te spelen met wat app's om mijn energieverbruik in de gaten te houden. Maar welke app ik ook probeer ze zijn het allemaal net niet. Mijn vraag is dan ook:\

Hoe moeilijk is het om een app te maken dat je een foto maakt van de meterstand en dat er dan via OCR tekstherkenning een getal uit kan rollen, wat dat weer geupload wordt met bijv. mindergas.nl of energiemanageronline.com???
Is dit moeilijk????
Wie kan er zijn licht even over laten schijnen en een indicatie geven van de moeilijkheidsgraad??

Met vriendelijke groet,

Bert

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nee.

Ja.

Afhankelijk van de ervaring die je hebt (of van de mensen die hier gaan reageren) krijg je 1 van beide antwoorden. En dan?
Delchrys schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:47:
Wie kan er zijn licht even over laten schijnen en een indicatie geven van de moeilijkheidsgraad??
15 (in 't metrieke stelsel, 68 in 't imperiale stelsel)

Lees Waar hoort mijn topic? even (ik heb het relevante deel voor je gemak even hieronder gequote) en open daarna, met onze Quickstart bij de hand, even een nieuw topic als dat nog nodig is ;)

Programming

Problemen met applicatieprogrammering of serversided scripting.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Delphi geeft een access violation die je niet op kunt lossen.
  • Je sessie in PHP of ASP werkt niet, al dan niet in één bepaalde browser.
  • De 3D-wereld die je gemaakt hebt in C++ met OpenGL wordt verkeerd gerenderd.
Daarnaast is Programming ook het forum voor taalonafhankelijke ontwerpproblemen, bijvoorbeeld:
  • Het algoritme dat je ontworpen hebt krijg je niet efficiënt genoeg.
  • Je hebt twijfels bij de database-opzet die je ontworpen hebt.
  • Je weet niet zeker waar je in je OO-ontwerp de verantwoordelijkheden moet leggen.
Verder zou je Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! en/of Kan iemand even...? / scriptrequest kunnen doornemen voor meer informatie :)

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 24-10-2014 16:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.