Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies gaming laptop.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?

Deze laptop gaat alleen gebruikt worden voor gaming en internet.

Wat is je budget?

Tussen de 800-1000 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Nee, ik game op alleen op mijn kamer.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Een voorkeur voor een merk heb ik niet, als het World of Warcraft maar op medium of high settings af kan spelen zonder teveel lag.

Hoi hoi, :)

Ik ben van plan om een gaming laptop te kopen, ik speel alleen World of warcraft.
Nou heb ik deze laptop gezien de Asus N56VB-S4061H met de volgende specificaties :

Intel core i7-3630Q
6 GB DDR3 werkgeheugen
500GB harde schijf
NVIDIA GeForce 740M 2GB
HDMI-VGA.

Of ik zat te denken aan een Alienware 14 serie of de MSI GE70 2PC-079XNL.
Kunnen deze laptops Wow zonder te veel moeite af kunnen spelen? :X

Alvast bedankt ! _/-\o_

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30
U vraagt wij draaien :).

Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL.

Specs:
  • Intel Core i7-4710HQ
  • 8GB DDR3L
  • 1TB Hybrid-HDD
  • Nvidia GeForce GTX 860M
  • 15,6" 1920*1080 mat scherm

Verwijderd

Topicstarter
Balance, bedankt voor je bericht ! _/-\o_

Ziet er opzich wel goed uit, maar mijn kamer heeft best wel veel lichtinval en aangezien er bij de reviews veel staat dat het scherm lelijk word door bepaald lichtinval ben ik bang dat het voor mij wel erg storend word :-(

Verwijderd

Topicstarter
En misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb nu eenmaal niet zoveel verstand van de specificaties die een gaming laptop moet bevatten 8)7 , maar is een SSD erg belangrijk voor een game als WoW ?

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30
Een zo snel mogelijke GPU (videokaart) is het belangrijkst, er moet ook een fatsoenlijke CPU (processor) inzitten. Een SSD zorgt voor snellere opstart- en laadtijden, maar is niet essentieel voor het gamen zelf.

Het scherm van die Lenovo is inderdaad niet het beste, maar wel full-hd (1920*1080). Ik denk dat het wel mee valt, en de GPU die erin zit is het snelste wat je kan krijgen onder de 1000 euro.

Als je hem toch alleen maar thuis op je kamer gebruikt kan je ook een compacte desktop overwegen, die bieden veel meer performance voor de prijs. Ook een (extra) monitor is het overwegen waard.

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11 13:36
Balance schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:04:
Een zo snel mogelijke GPU (videokaart) is het belangrijkst, er moet ook een fatsoenlijke CPU (processor) inzitten. Een SSD zorgt voor snellere opstart- en laadtijden, maar is niet essentieel voor het gamen zelf.

Het scherm van die Lenovo is inderdaad niet het beste, maar wel full-hd (1920*1080). Ik denk dat het wel mee valt, en de GPU die erin zit is het snelste wat je kan krijgen onder de 1000 euro.

Als je hem toch alleen maar thuis op je kamer gebruikt kan je ook een compacte desktop overwegen, die bieden veel meer performance voor de prijs. Ook een (extra) monitor is het overwegen waard.
Een SSD is in mijn ogen wel essentieel voor het gamen zelf. Je laadtijden zullen drastisch korter zijn (tijdens het laden wordt er data van je harde schijf naar je RAM geschreven, met een SSD is dat een stuk sneller).

Mijn idee was ook om ipv een laptop een compacte desktop neer te zetten, goedkoper en

Kiek em goan!

Pagina: 1