Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-11 21:10
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

ik zoek een leuke speakerset voor op mijn slaapkamer

Wat is je budget?
ongeveer 65

[b]Ik wil het apparaat gaan gebruiken om muziek via mijn laptop en telefoon af te spelen

[b]Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb zelf de philips spa5300/10

zelf weet ik bijna niks van speakers dus alle adviezen zijn welkom

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:16

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb zelf weinig verstand van zaken, maar volgens mij maken speakers met een mooie grote houten behuizing een warmer geluid. In hoeverre dit klopt weet ik niet, maar mijn stokoude Philips MCM394 produceert in ieder geval een heel aardige bak aan geluid.

Ik zou ook zeker kijken naar een Hifi set zoals mijn Philips, maar dat is wel wat hoger dan je budget.
Ik wil je daarom ook vriendelijk vragen de puntjes iets uitgebreider te beantwoorden gezien we hier niet zo heel veel aan hebben.

Wil je een fatsoenlijke Bass? Wil je gewoon goed gebalanceerd geluid? Wil je grote speakers? Hoe hard moet het geluid gaan? enz.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• jurriaan10
ik kom even terug op mijn topic

mijn budget is nu max 150 euro

ik zet de muziek niet super hard maar 50 watt zou leuk zijn.

ik wil wel een goeie bass

de speakers hoeven niet altegroot

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:50
Ik vind dergelijke setje érg leuk (en deze vind je over 25 jaar nog steeds super tof)

http://tweakers.net/price...;369513;295938/categorie/

Ik vind die microlab wel mooi. Veel vermogen, 2 aansluitingen, ab ... mooi speelgoed!
(of de edifier, deze is bewezen erg goed te zijn)

[ Voor 30% gewijzigd door Whiskey48 op 21-10-2014 22:15 ]

• jurriaan10
Hercules DJ Monitor 5 2.0 is mij iets te duur

maar mijn voorkeur gaat toch naar hercules speakers

maar toch bedankt maurits82

en u natuurlijk ook kuusj98

[ Voor 10% gewijzigd door jurriaan10 op 23-10-2014 08:29 ]

• jurriaan10
ik heb nog een vraag.

heeft iemand ervaring met de hercules 60 2.0 dj-monitorset :) :O

[ Voor 11% gewijzigd door jurriaan10 op 23-10-2014 17:33 ]

• jurriaan10
en wat vinden jullie van de philips spa7380/12

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om je topic binnen 24 uur te kicken. Daarnaast heb je ook nog een tweede topic lopen voor dezelfde speaker zoektocht waarin je nagenoeg dezelfde reacties post. Dat topic gaat dus een slotje krijgen.

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 08:14
Mocht je er plaats voor hebben zou ik voor de pricewatch: Edifier Studio 6 Plus 2.0 (Zwart) gaan. Heb ze zelf ook en ben er erg tevreden van.

Goede bouwkwaliteit en afwerking. Mooi geluid met vooral veel middentonen (iets waar plastic setjes van onder andere Logitech vaak tekort komen), een stevige bas (voor mij zelfs te veel dus staat standaard wat teruggedraaid) en een redelijk hoog. Verder kan het erg luid, in die mate dat je eerder gehoorbeschadiging krijgt, dan vervorming gaat horen :p

• jurriaan10
de edifier 6 plus 2.0 is inderdaad te :) groot voor mijn bureau

de kwaliteit is super goed maar ik raad hem aan voor mensen die een grotere tafel of bureau hebben

maar toch bedankt Lambo LP670 SV

• jurriaan10
ik heb op internet de jbl flip opgezocht en de jbl flip 2.

ik zie geen verschil in de prijs.

dus welke van die twee is beter

alvast bedankt :?

PS als dit een slechte topic is meldt het dan even in deze topic

[ Voor 18% gewijzigd door jurriaan10 op 24-10-2014 14:49 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 22:06

FeaR

In GoT we trust

Flip 2 zal de opvolger zijn van de Flip (1). Dit aangezien de Flip uit 2012 komt en de Flip 2 uit 2014. Op Kieskeurig en de site van JBL kan je beide modellen los van elkaar vinden en ze naast elkaar zetten. Verschil in afmetingen, vermogen, frequentierespons, et cetera moeten je dan toch wel opvallen. Waar beide overigens te krijgen zijn voor verschillende prijzen. Welke beter is is lastig te zeggen aangezien specificaties niet alles zeggen over het geluid en dat JBL en deze markt er eentje is van creatief meten en opgeven. Maar puur op specs kan je beter voor de 2 gaan: meer vermogen en beter frequentiebereik. Maar nogmaals, specs geven niets aan over de geluidskwaliteit.

Zou je voortaan wat op je spelling kunnen letten? Als je hoofdletters gebruikt aan het begin van zinnen en bij namen en types leest dat een stuk fijner. Ook niet na elke zin een dubbele enter/break verhoogt het leesplezier. Dit is in mijn ogen een topic wat niet echt veel toe voegt op deze manier. Verschillen had je zelf kunnen vinden en aangezien je verder geen andere eisen aangeeft valt er ook niet op te schieten. Tevens ook de topictitel aangepast aangezien "jbl speakers" niets zeggend is.

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 24-10-2014 15:39 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• jurriaan10
Oke bedankt voor de tips FeaR.

• jurriaan10
Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt het word de jbl flip 2 en de JBL Synchros Over-Ear Bluetooth hoofdtelefoon (E50BT
Als iemand toch nog adviezen heeft ik hoor ze graag.

Alvast bedankt.

• S1NN3D
  • Niet online
Aangezien je een onnodig nieuw topic hebt aangemaakt rondom de JBL's terwijl dit prima binnen dit topic had gekunt, zijn de 2 topics samengevoegd.

• jurriaan10
oke dank u wel D vd V

• jurriaan10
Ik ben echt de grootste twijfelaar ter wereld. Heeft iemand ervaring met de Philips bt3500 en de Hercules Outdoor BTP04. Ik hoor u mening graag

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:34

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Met speakers moet je gewoon gaan luisteren ipv 50 reviews online lezen en van 30 man tips en adviezen vragen. Wat de een niet wilt hebben, vreet de ander zich dood in. Zo werkt dat met veel dingen, ook speakers. De een houd van clean en neutraal, de ander tweakt het met extra laag etc.

Je bent in de juiste richting geduwd qua goede neutrale speakers zoals bovengenoemde 2.0 setjes. Voor je uiteindelijke keuze zal je toch echt zelf eens moeten gaan luisteren.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• jurriaan10
Bedankt Nomad.

• jurriaan10
ik heb de jbl synchros e50 bestelt. maar met de speakers heb ik mijn keuze nog niet gemaakt

iemand nog een idee?

• S1NN3D
  • Niet online
Ondertussen heb je reeds 3 topics gestart gehad om tot een speakerkeuze te komen. Er zijn enkele opties voorbij gekomen maar het valt zo natuurlijk wel in herhaling. Het gaat om een vrij simpel speakersetje met een kleine prijs dus het gaat niet om een overweging rondom een high end audio installatie. Maak een keuze zou ik zeggen. :+

• jurriaan10
oke

• jurriaan10
ik zie de Samsung WAM751 van 399 euro naar 150 euro op een betrouwbare site. is dat een goede keus.
ik moet hem snel bestellen

alvast bedankt mede tweakers
Pagina: 1