Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Gistermorgen werd ik 2 uur later wakker dan eigenlijk de bedoeling, bleek mijn Lumia 820 te zijn overleden.

Niets hielp batterij vervangen, volume-down en powerknop vasthouden... :'(

Vanmorgen geprobeerd om het toestel ter reparatie aan te bieden, hiervan mijn bevindingen:
  • Na het inloggen in FF krijg ik een wit vierkant te zien, maar er gebeurd verder niets. Blijkt later in IE dat daar de gebruikersvoorwaarden worden getoond...
  • Vervolgens krijg ik een aantal keren de melding "The website cannot display..." te zien.
  • Uiteindelijk heb ik het toestel kunnen aanmelden, maar nu krijg ik geen shipping label
Al met al krijg ik het toestel dus niet opgestuurd....

Heeft iemand ook geen shipping label gekregen? Wat heb je toen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-06 09:59
Ik heb dat ook al gehad. Soms kun je bij de melding bij de supportpagina het verzendlabel vinden, maar soms ook niet (heb ook mijn deel van supportervaring, na 4 keer opsturen van mijn Lumia 620).
Anders is het afmelden en opnieuw proberen!

Gelukkig is de service als het eenmaal gelukt is om een label te verkrijgen een stuk beter. Had hem alle 4 maal binnen een week weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-06 21:45
Ik heb een keer gehad dat ik geen shipping label kreeg. Toen lag het eraan dat ik het verkeerde IMEI nummer had ingevuld. Ik had het IMEI nummber genomen wat op het doosje stond, maar de laatste keer dat ik mijn telefoon naar hen had opgestuurd had ik een nieuwe 920 in een oud doosje gekregen... Er stond dus in hun systeem dat de telefoon die ik aan had gemeld er al was.

Anyway, een telefoontje was genoeg om alles te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Paulus73 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:36:
Ik heb dat ook al gehad. Soms kun je bij de melding bij de supportpagina het verzendlabel vinden, maar soms ook niet (heb ook mijn deel van supportervaring, na 4 keer opsturen van mijn Lumia 620).
Anders is het afmelden en opnieuw proberen!
Gedaan en hoewel ik de bevestiging binnen heb, weer geen label.... En ook is deze nieuwe order, nadat ik de eerste had gecancelled, niet zichtbaar op de site.... :X
Pyramiden schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:14:
Anyway, een telefoontje was genoeg om alles te fixen.
Welk nummer heb je gebeld dan?

Vanavond nog maar eens gekeken op de orderpagina, waarempel we hebben een label....

Als het maken van het label enige tijd vergt zou je toch op z'n minst daarvan een melding verwachten.... 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door HeSitated op 24-10-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 10:14
Zojuist ook mijn toestel aangemeld op arvato. De capacitive buttons (back, windows, search) functioneren niet meer :-(

Na een aantal pogingen (traag, foutmeldingen etc.) succesvol een nieuwe serviceaanvraag kunnen plaatsen.
In tegenstelling tot deze bericht op de laatste stap:
Onderhoudswerkzaamheden! Wees u ervan bewust dat als je een bestelling tussen zaterdag 25 oktober 16:00 en zondag 26 oktober 23:00 creërt, zijn we niet in staat om u te voorzien van een verzendlabel. Wij hebben een lopende onderhoudswerkzaamheden. Na deze tijd het etiket is te downloaden via het portal onder "Reparatie status"of in het" Document archief ".
heb ik toch nog een verzendlabel ontvangen in mijn mail :) .

Nu nog opsturen en wachten op het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:14
Aslan schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:18:
Zojuist ook mijn toestel aangemeld op arvato.

[...]

Ik heb in t verleden m'n N900 daar naar gestuurd, geweldige service!!
Beter als b.v. Een Dynafix enzo.
Achteraf nog telefonisch contact mee gehad (batterij klepje vergeten retour te doen) allemaal netjes opgelost.

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-06 18:17
Aslan schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:18:
Zojuist ook mijn toestel aangemeld op arvato. De capacitive buttons (back, windows, search) functioneren niet meer :-(

Na een aantal pogingen (traag, foutmeldingen etc.) succesvol een nieuwe serviceaanvraag kunnen plaatsen.
In tegenstelling tot deze bericht op de laatste stap:

[...]

heb ik toch nog een verzendlabel ontvangen in mijn mail :) .

Dat probleem had ik ook. Ze hebben toen mijn complete scherm vervangen. Resultaat: krasjes weg en paarse zweem niet meer aanwezig...
ben hem 1.5 week kwijt geweest

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
HeSitated schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:26:
[...]

Gedaan en hoewel ik de bevestiging binnen heb, weer geen label.... En ook is deze nieuwe order, nadat ik de eerste had gecancelled, niet zichtbaar op de site.... :X

[...]

Welk nummer heb je gebeld dan?

Vanavond nog maar eens gekeken op de orderpagina, waarempel we hebben een label....

Als het maken van het label enige tijd vergt zou je toch op z'n minst daarvan een melding verwachten.... 8)7
Exact hetzelfde een keer meegemaakt. Bleek een storing op de website te zijn. Toen ik het een dag later weer probeerde kreeg ik wel een label via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:41

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik heb getweet naar Nokia toe. Die hebben voor mij het e.e.a. gedaan en daarna werd het toestel opgehaald. Ik kreeg het label per mail toegestuurd.

Moet zeggen dat ik de service van Nokia / Arvato zelf behoorlijk goed vind. Maar je moet wel via Nokia / Arvato direct gaan en niet via een partij als de Mediamarkt. Dan blijft het met gemak een paar weken liggen. Terwijl direct alles binnen 2 tot 3 weken gefixt is.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit heeft weinig met mobieltjes te maken. Ik schop het naar Shopping Forum, maar ik weet niet zeker of de lokale crew het daar wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 10:14
Inmiddels is mijn toestel weer binnen. Ze hebben de digitizer vervangen.
Ben erg tevreden over de afhandeling van Arvato. Woensdag 29 oktober kwam UPS het toestel ophalen. De woensdag erop heb ik hem weer mogen ontvangen.

Top service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 21:26
Even een crosspost vanuit het Lumia 930 forum:
vharten schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:58:
Hier helaas slechte ervaringen met Nokia Care / Arvato.. Ik had m'n Lumia 930 opgestuurd vanwege een groene vlek in het scherm, slecht werkende proximity sensor en het flikkeren van het scherm bij GPRS/Edge verkeer...

Er zit een kleine beschadiging op de buitenrand van het toestel (vermoedelijk ergens een keer gestoten), niet in de buurt van het scherm en ook niet in de buurt van het vlek op het scherm.. Maar vanwege die beschadiging is volgens Nokia de hele garantie vervallen, en wordt geen van de 3 issues opgelost, ook al zijn de laatste 2 problemen bekende issues die bij veel meer 930's spelen :(
In mijn geval werd de garantie dus afgewezen vanwege een kleine beschadiging op een compleet andere plek.. en ik wacht nu al een aantal dagen op het terugsturen van het toestel
Pagina: 1