Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DPM backup na Migratie Hyper-V 2008R2 naar Hyper-V 2012R2

Pagina: 1
Acties:

• HenkSchouten
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09-2019
Onze school is van de week overgestapt van Hyper-V 2008R2 naar Hyper-V 2012R2. Een bijkomstigheid hiervan is dat alle servers nu in plaats van een .vhd disk een .vhdx disk hebben.

Op iedere server is een DPM 2012R2 agent geinstalleerd, al in de tijd van Hyper-V 2008R2. De backups zijn dan ook gewoon door blijven lopen, een file restore gaat gewoon goed.

Wat ik me afvraag: wat gebeurt er als ik bijvoorbeeld een server restore doe, krijg ik dan weer een VHD file of wordt er, nadat de full backup weer gelopen heeft (één keer per week), automatisch een .vhdx file weggeschreven?

Alles van waarde is weerloos

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 20:44

_Arthur

blub

HenkSchouten schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:13:
Wat ik me afvraag: wat gebeurt er als ik bijvoorbeeld een server restore doe, krijg ik dan weer een VHD file of wordt er, nadat de full backup weer gelopen heeft (één keer per week), automatisch een .vhdx file weggeschreven?
Ik zou zeggen: test het eens.

Dan weet je gelijk 2 dingen: 1; of je restore procedure werkt en 2; of je een .vhdx er voor terug krijgt.

• HenkSchouten
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09-2019
Getest:als je een nieuwe machine maakt, krijgt die automatisch een .vhdx disk. Ga je nu restoren, dan blijft de .vhdx disk behouden, de machine werkt dus na een restore.

Alles van waarde is weerloos