Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een mooi stille, koele kast die mijn systeem in een mooie behuizing waarborgt! En voorzien is van een goede kabelmanagement!
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 100 euro
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn systeem bestaat uit:
FX 8350
Asrock fatality 990fx killer
Gskill fury red 8gb ddr3
GTX 560TI SLI
Gelid tranquillo rev. 2
seasonic 620 watt modulair
2x 3,5inch hdd 500gb
128 gb samsung 840 ssd
Het kleuren schema is zwart rood, dus ik ben niet opzoek naar een andere kleur kast.
Nu mijn vraag welke kast zal ik nemen, ik hou van een stille kast, maar de warme lucht moet wel weg kunnen. En is bij de fractal r4 het geluidsverschil tussen de windowed en de normale versie groot??
De volgende kasten wil ik tussen kiezen;
Bedankt voor de hulp!
M.v.g.
Daniel Buisman
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een mooi stille, koele kast die mijn systeem in een mooie behuizing waarborgt! En voorzien is van een goede kabelmanagement!
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 100 euro
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn systeem bestaat uit:
FX 8350
Asrock fatality 990fx killer
Gskill fury red 8gb ddr3
GTX 560TI SLI
Gelid tranquillo rev. 2
seasonic 620 watt modulair
2x 3,5inch hdd 500gb
128 gb samsung 840 ssd
Het kleuren schema is zwart rood, dus ik ben niet opzoek naar een andere kleur kast.
Nu mijn vraag welke kast zal ik nemen, ik hou van een stille kast, maar de warme lucht moet wel weg kunnen. En is bij de fractal r4 het geluidsverschil tussen de windowed en de normale versie groot??
De volgende kasten wil ik tussen kiezen;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair Carbide Air 540 Zwart | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Corsair Graphite Graphite 730T | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 105,30 | € 105,30 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 611,- | |
Bedankt voor de hulp!
M.v.g.
Daniel Buisman