Garantie Xperia Z2 na 3 keer op reparatie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 11:26
Mijn Xperia Z2 is al 3 keer op reparatie geweest, de telefoon is weer terug en de problemen waarvoor hij op reparatie ging zijn opgelost. Maar tijdens de reparatie is mijn audio jack defect geraakt, moet ik hem voor een 4e keer gaan opsturen of kan ik hem ergens omruilen voor een nieuw toestel oid? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Ik zou dit probleem even bij Sony nederland of het reparatie centrum neer leggen. Ik zou ze in ieder geval verzoeken de verzendkosten te vergoeden aangezien zij de reparatie niet goed uitgevoerd hebben.

Maar als je dingen netjes bespreekt kun je wel eens iets voor elkaar krijgen. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment wel klaar bent met dit toestel.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Ik heb al een chat gehad met Sony support maar volgens hun moet ik hem opnieuw opsturen naar Wsupport in Duitsland (heb ik de 3e keer gedaan via Belsimpel) wat gratis is verzonden. Maar het is nogal vervelend als je sinds mei een mooie Z2 hebt en hem al 2 maanden kwijt bent geweest voor reparaties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
En wat zeggen ze daar dan over?
Als jij aangeeft dat je nu al voor de 4e keer de telefoon moet opsturen en dus weer zonder moet zitten.

Je betaalt niet 400-500 euro voor een telefoon om hem vervolgens in een paar maanden al 4 keer op te moeten sturen. Je verwacht wel iets meer kwaliteit voor dat bedrag.
En ik zou dan wel een afspraak met ze maken dat als hij nu weer kapot zou gaan je wel een nieuwe krijgt omdat je geen vertrouwen meer hebt in dit toestel.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Ja dat is inderdaad wel te verwachten het is ook balachelijk dat na elke reparatie een ander defect optreedt. Gelukkig heb ik via Belsimpel wel meer succes nu de telefoon opsturen en dan kijken ze wat ze kunnen doen en dan krijg ik eventueel een vervangend toestel. Hopelijk is het nu snel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Dat hoop ik ook voor je. na zo veel defecten kunnen ze beter de klant ontzien en hem omruilen. Hebben ze daar na rustig de tijd om dat toestel na te kijken. In ieder geval succes met de afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Als je hebt gekozen voor een beroep op de fabrieksgarantie in voorkeur op de wettelijke garantie, dan vindt de antwoorden op je vragen in de garantievoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-04 09:57
Dit heb ik destijds bij T-Mobile gedaan, uiteindelijk overigens nog netjes opgelost, nadat ik van oktober 2012 tot 09-02-13 heb lopen bekvechten met ze. Uiteindelijk dus een beter product ontvangen die het nog (dit keer wel door eigen fout) tot begin oktober volgehouden, en ik ga nu voor een wat meer high-end toestel, de HTC desire eye.
ik wil u er graag op wijzen dat ik hier gewoon mijn geld terug mag, juridisch gezien
Citaat:
De verkopende partij heeft de inspanningsplicht om het product maximaal 3 maal te repareren of bij niet-reparatie het product op gelijkwaardig of beter te doen vervangen. Bij een vierde garantieaanspraak kunt u de overeenkomst met de verkopende partij ontbinden, uw aankoopbedrag terug eventueel met schadeloosstelling van onkosten e.d.
Maargoed, daar moet ik aan toevoegen dat het vrij makkelijk voor mij was omdat ik hem nog binnen de 6 maanden had (waarin het sowieso, tenzij er sterk bewijs is, de schuld van de verkoper is)

[ Voor 23% gewijzigd door Sidle op 25-10-2014 23:53 ]

Pagina: 1