Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PX4 turtle beach mic werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag ik heb een turrle beach px4 en ik wil deze graag voor de pc gaan gebruiken. Nu heb ik normaal geluid door middel van een optische aansluiting in mijn moederbord, maar mijn mic werkt niet nou heb ik gelezen dat ik een bluetooth usb nodig heb, maar ik weet niet welke.

Your computer will need a properly installed Bluetooth interface, typically in the form of a USB Bluetooth adapter. Many laptops already have Bluetooth built in, but if your computer doesn't have a Bluetooth audio interface, you can add one of the many Bluetooth USB adapters available for little money. You will want to choose an adapter that is Bluetooth 2.1 compliant and has EDR (Enhanced Data Rate).

het moet dus een Bluetooth 2.1 en EDR hebben, maar ik vind geen hopelijk kunnen jullie mij helpen.

mvg Ron

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een turtle beach px4 gekocht voor de ps4 en pc. nou werkt het perfect op de ps4, maar op de pc heb ik alleen geluid. nu heb ik een bluetooth usb gekocht en ik doe die usb erin en ga naar start>zoekbalk>blue> een blue tooth apparaat toevoegen en daar zie ik de px4 bij staan dus ik wil het toevoegen en dat lukt, maar nu komt het. als ik naar Apparaten en printers ga zie ik daar de px4 logo staan met een melding dus ik druk op probleem oplossen en er moet een stuurprogramma geinstalleerd worden, maar welke dat dan? als ik het automatisch naar laat zoeken vind die niks en ik heb heel internet afgezocht voor een antwoord, maar vind helaas niks dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

gevonden problemen
'Bluetooth-randapparaat' heeft geen stuurprogramma

met vriendelijke groet Ron Steens

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:56:
Hallo,

Ik heb een vraag ik heb een turrle beach px4 en ik wil deze graag voor de pc gaan gebruiken. Nu heb ik normaal geluid door middel van een optische aansluiting in mijn moederbord, maar mijn mic werkt niet
Stop. Halt.

Ietsje duidelijker graag.

- Hoe zit alles nu aangesloten?
- Heb je geluid op de headset?
- Heb je het juiste opname apparaat als standaard gezet in de geluidsopties van Windows?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!