Toon posts:

Ervaring met Caiway tot nu toe in Cogas gebied

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben erg benieuwd naar mensen die wel zijn over gegaan en tevreden zijn met de geleverde diensten etc.
We horen nu alleen de mensen die niet tevreden zijn.
Volgens mij is deze groep inmiddels net zo groot of groter.
Er zijn toch ook veel mensen die goedkoper uit zijn?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 16:56
denk beetje te vroeg Stefan..per januari word het pas omgezet..wellicht later.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

De eerste mensen zijn al overgestapt dus het is zeker niet te vroeg.

Even aangenomen dat Caiway hier in het oosten net zo presteert als de rest van NL dan zullen de meesten niet helemaal tevreden zijn. Caiway kwam bij de Consumentenbond niet al te lekker uit de verf als ik de berichtgeving van de laatste paar dagen mag geloven. (Voorafgaand aan al de onzin die Cogas/Caiway ons nu mee opschepen trouwens)

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 24-10-2014 12:37 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
amdboy1983 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:32:
denk beetje te vroeg Stefan..per januari word het pas omgezet..wellicht later.
En toch zijn er veel mensen al over gestapt of tevreden met de overgang van Ziggo naar Caiway. Omdat hun aanbod of de geboden diensten wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:35:
De eerste mensen zijn al overgestapt dus het is zeker niet te vroeg.

Even aangenomen dat Caiway hier in het oosten net zo presteert als de rest van NL dan zullen de meesten niet helemaal tevreden zijn. Caiway kwam bij de Consumentenbond niet al te lekker uit de verf als ik de berichtgeving van de laatste paar dagen mag geloven. (Voorafgaand aan al de onzin die Cogas/Caiway ons nu mee opschepen trouwens)
Ik heb alles keurig een dag later gekregen van Caiway en het werk tot dusver goed. Ik ben ook nog eens goedkoper uit met een sneller pakket. Straks tv erbij en ik denk dat ik dan Ziggo al vergeten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Onze buren die al geruime tijd Caiway afnemen hebben er dan weer flink spijt van, veel meer uitval en klantenservice die vrijwel nergens wat op uit doet.

Ik ben benieuwd wat Cogas/Caiway binnenkort gaan uitvoeren, maar dat is meer een discussie voor het andere topic. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consono_md110
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 15:13
Ik ben in april van dit jaar overgestapt van Ziggo Alles-in-een (toen nog 60/6) naar Alles-in-één Glas Standaard (destijds 150/150Mbit)
Na wat opstartperikelen (verkeerd gepatched in de wijkcentrale) werkt alles als een tierelier. Alleen bleek dat Ziggo alles had verwijderd, ook m'n TV Digitaal signaal. Ook dat is keurig hersteld.

Ben nu een half jaar verder en heel erg tevreden over het internet dat Caiway biedt. Werkt zonder problemen, snelheid is hoger dan afgesproken. Zowel down als up kom ik ruim boven de 160 Mbit uit.
Inmiddels is er het G200 pakket. Ik zou kunnen upgraden. Dan krijg ik 50Mbit meer voor €1,25 per maand. Komt wel €19,95 bij, administratiekosten :X Dat is dan weer minder...

Verschil in de kwaliteit van HD-zender tussen Ziggo (coax) en Caiway (glas) zie ik niet eerlijk gezegd, is voor zover ik kan bepalen gelijk. Normaliter wordt er hier gewoon TV gekeken via de coax, dus Ziggo. Ik hoop wel dat straks de zapsnelheid wat omhoog gaat als het signaal ongecodeerd binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:01
Ik ben sinds 26 September over van Ziggo alles in 1 plus naar Caiway alles in 1 glas g200. Het hele bestel en aansluittraject is in 1 keer goed gegaan.
Ben nu ongeveer 3 weken online en moet zeggen dat het prima werkt, ruim boven de beloofde snelheid, down en upload 215mbit.
Ook de latency is uitstekend te noemen, 2 a 3 ms op nederlandse websites en amerikaanse servers ongeveer 10 ms, dus ideal voor de gamers onder ons.

Tv heb ik nog via Ziggo, dus het tv signal via glasvezel kan ik nog niet over oordelen.

Telefonie is veel helderer en harder geluid dan via de kabel, dat is echt een hele verbetering.

Ik ben tot nu toe zeer verrast en positief over Caiway.
Pagina: 1