Gisteren werd mij meegedeeld dat mijn huidige Bitcasa Infinite cloud-opslage abonnement stopt te bestaan per 15 november 2014. Ze geven me de keus over te stappen op een 10TB abonnement voor $99 dollar per maand (ik betaal nu 8,00 euro per maand) of het abonnement automatisch laten stoppen:
Buiten het feit dat een verhoging van de kosten op deze schaal belachelijk is, val ik met name over de manier waarop ze mij voor het blok zetten. Dus de hogere prijs betalen is voor mij geen optie.
Dus nu ben ik benieuwd of er betaalbare (en met name betrouwbare) alternatieven zijn.
De korte deadline die ik heb in combinatie met de vaak verschrikkelijke upload/download-snelheden brengen mij nu in een lastige situatie. Dus mijn eerste prioriteit is het veilig stellen van mijn belangrijkste data.Changes to Paid Plans
On November 15th, Bitcasa will be ending its support of Infinite storage plans. As a current infinite plan subscriber that is using less than 10TB of space, you have the option to convert to our new Pro plan, which offers 10TB for $99/mo. or $999/yr.
This change coincides with a service update, which will make your Bitcasa experience faster and more stable. But we can't just flip a switch. In order to keep our zero-knowledge encryption in place for your account, you will need to take the following steps to make the conversion:
1) Log in to your account from the web
2) Select a new storage plan
3) Click to automatically transfer your files
4) Download our new Bitcasa apps
IMPORTANT: you must complete this process by November 15, 2014 or your account and all files that have not been transferred will be deleted.
If you have questions about this process, please visit our FAQ.
Buiten het feit dat een verhoging van de kosten op deze schaal belachelijk is, val ik met name over de manier waarop ze mij voor het blok zetten. Dus de hogere prijs betalen is voor mij geen optie.
Dus nu ben ik benieuwd of er betaalbare (en met name betrouwbare) alternatieven zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Luit op 24-10-2014 12:13 ]