Goedenmorgen mede Tweakers,
Op een gegeven moment kwam ik niet meer op een van mijn accounts (NCsoft games). Daar bleek uit dat iemand mijn gegevens had verandert, nu kon ik dit terug veranderen via een oud e-mail adres. Nu bleek hiervan ook het wachtwoord te zijn verandert. Gelukkig had ik dit adres wel aan mijn huidig e-mail adres gekoppelt waardoor ik het nog kon recoveren.
Tevens heb ik voor elk account nieuwe unieke wachtwoorden gemaakt, en waar kan de benodigde veiligheidsinstellingen toegpast. Bij de mail services van windows heb ik de authenticator app gedownload waarmee je dus via je mobiele telefoon moet goedkeuren om op onbekende locaties te kunnen inloggen.
Nu komt mijn vraag/opmerking:
Als ik bij outlook bij recente activiteiten kijk zie ik het volgende;
Onjuist wachtwoord ingevoerdGisteren 23:58China
Onjuist wachtwoord ingevoerdGisteren 22:06Mexico
Onjuist wachtwoord ingevoerdGisteren 16:56China
Onjuist wachtwoord ingevoerd (3 evenementen)22-10-2014 6:06 - 7:06China
Onjuist wachtwoord ingevoerd (5 evenementen)21-10-2014 6:08 - 7:44China
Iemand probeert dus nog steeds mijn gegevens te veranderen.
Kan ik hier wat aandoen of tegendoen? Of moet ik gewoon mijn huidige uniek wachtwoord handhaven en hopen dat hij deze niet kan " hacken"
Op een gegeven moment kwam ik niet meer op een van mijn accounts (NCsoft games). Daar bleek uit dat iemand mijn gegevens had verandert, nu kon ik dit terug veranderen via een oud e-mail adres. Nu bleek hiervan ook het wachtwoord te zijn verandert. Gelukkig had ik dit adres wel aan mijn huidig e-mail adres gekoppelt waardoor ik het nog kon recoveren.
Tevens heb ik voor elk account nieuwe unieke wachtwoorden gemaakt, en waar kan de benodigde veiligheidsinstellingen toegpast. Bij de mail services van windows heb ik de authenticator app gedownload waarmee je dus via je mobiele telefoon moet goedkeuren om op onbekende locaties te kunnen inloggen.
Nu komt mijn vraag/opmerking:
Als ik bij outlook bij recente activiteiten kijk zie ik het volgende;
Onjuist wachtwoord ingevoerdGisteren 23:58China
Onjuist wachtwoord ingevoerdGisteren 22:06Mexico
Onjuist wachtwoord ingevoerdGisteren 16:56China
Onjuist wachtwoord ingevoerd (3 evenementen)22-10-2014 6:06 - 7:06China
Onjuist wachtwoord ingevoerd (5 evenementen)21-10-2014 6:08 - 7:44China
Iemand probeert dus nog steeds mijn gegevens te veranderen.
Kan ik hier wat aandoen of tegendoen? Of moet ik gewoon mijn huidige uniek wachtwoord handhaven en hopen dat hij deze niet kan " hacken"