Ik ben op dit moment zoekende naar een andere baan en ben begonnen met solliciteren. Dus ik begon mijn arbeidswoorwaarden op te zoeken en met name de regels omtrent het opzegtermijn. In mijn laatste contract wordt gerefereerd naar een contract waarbij er een verkeerde datum staat. Dus in mijn geval heb ik in 2012 een contract getekend (salaris ophoging) waarbij ze alleen ingaan op de verhogen en qua voorwaarden verwijzen naar een contract uit 2010. Het probleem is dat er geen contract uit 2010 bestaat en vraag me dus nu af wat wettelijk van kracht is.
In mijn allerlaatste contract is vastgesteld dat ik een 2 maanden opzegtermijn heb, maar dit contract komt uit 2009 in het voorjaar en dat terwijl mijn collega's allemaal 1 maand hebben. Ik vraag me dus af of dat laatste contract (gezien de fout) wettelijk geldig is en of dan niet de wettelijke regels gehanteerd moeten worden. Ik hoop dat iemand mij daar opheldering over kan geven (deze vragen zijn nogal gevoelig om ze bij mijn HR afdeling neer te leggen op dit moment)
In mijn allerlaatste contract is vastgesteld dat ik een 2 maanden opzegtermijn heb, maar dit contract komt uit 2009 in het voorjaar en dat terwijl mijn collega's allemaal 1 maand hebben. Ik vraag me dus af of dat laatste contract (gezien de fout) wettelijk geldig is en of dan niet de wettelijke regels gehanteerd moeten worden. Ik hoop dat iemand mij daar opheldering over kan geven (deze vragen zijn nogal gevoelig om ze bij mijn HR afdeling neer te leggen op dit moment)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/