Leagoo Lead 3S, Ervaringen en discussie.
Inleiding.
Persoonlijk maak ik graag gebruik van nieuwe gadgets zoals telefoons. Aangezien deze hobby toch wel wat kost valt mij oog steeds vaker op de chinese markt. In dit topic wil ik graag de leagoo lead 3S ter discussie stellen. Een goedkope telefoon ( +/- € 75,-) met de inmiddels bekende mtk6582 chipset. Een formule die overeen komt met de doogee dg350.Specificaties.
- MTK6582 Cortex A7 quad core CPU, 1.3GHz
- 4.5inch IPS QHD Display screen, 960*540 pixels
- Android 4.4.2, 1GB RAM +8GB ROM
- Dual camera:2.0MP front camera and 8.0MP back camera with flashlight and automatic focusing
- Dual SIM Card Dual Standby
- 2G:GSM850/900/1800/1900MHz; 3G:WCDMA850/1900/2100MHz
- Support 3G/GPS/Bluetooth function
Leagoo Lead 3S VS Leagoo Lead 3
De leagoo lead 3S is de opvolger van de Leagoo Lead 3.De 3S heeft 1GB ram geheugen ipv 512MB. Ook het Rom geheugen is verdubbeld van 4GB naar 8GB.
Garantie.
leagoo claimt garantie te bieden op haar toestellen. Op hung website kun je de garantie afhandeling lezen. Ze zijn telefonisch en per mail bereikbaar. Wanneer je met hen contact opneemt bepalen ze of je aanspraak kunt maken op de regelen. Zie onderstaande quote over de garantie afhandeling van leagoo. Het toestel van medetweaker John Rambo is inmiddels onderweg naar zijn adres.John Rambo schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:46:
Mijn Lead 1 is overleden na een kleine val. Ik liet hem uit mijn handen glippen en hij viel op de grond waarna het scherm heel even raar deed en de telefoon vervolgens compleet dood was. Reageert nergens meer op, wil niet opstarten, geen lampje bij opladen enz. De val was niet heel erg, niet van grote hoogte en aan de buitenkant was helemaal niks te zien, geen krassen, deukjes, barsten oid.
Ik heb mijn Lead 1 nu teruggestuurd naar Leagoo na contact met de klantenservice en mogelijk krijg ik een nieuw exemplaar. Fingers crossed.
Video's
- YouTube: LEAGOO Lead 3S vs Leagoo Lead 3 Hands on Review-MTK6582 Quad Core 1.3GHz Android 4.4 Smartphone
- YouTube: LEAGOO Lead 3S vs Leagoo Lead 3 Hands on Review-MTK6582 Quad Core 1.3GHz Android 4.4 Smartphone
Alternatieven
- Doogee DG330 DG350 (maar 4GB ROM)
- Doogee DG450 (maar 4GB ROM)
- Doogee DG580
- THL T6S
- Leagoo Lead 3 (maar 4GB ROM)
Camera
De camera maakt redelijke foto's. Zie de post met foto's gemaakt met de lead 3s van van tweaker klaasklaasChinese webshops(Momenteel goedkoopste.)
- Gearbest.com Couponcode: WHF3S
- Everbuying
- Coolicool
Gezocht
- Mede-auteurs.
- Input van mede-tweakers ( Heb je een review gemaakt of zie je iets anders graag vermeld in de openingspost. Stuur even een berichtje.)
To do:
- Originele eigengemaakte foto's toevoegen.
- Nuttige links met firmware, etc. Toevoegen.
- Fatsoenlijke reviews vinden.
[ Voor 203% gewijzigd door jhhest op 28-12-2014 10:35 . Reden: Typo ]
Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu