Samsung Galaxy notepro 12.2 tablet.
Recent de eigenaar geworden van een notepro 12.2 tablet (wifi). Ik zie veel en overwegend zeer positieve reacties op het internet, maar nog geen tweakers forum topic. Hierbij. Als er bijzonderheden zijn voor het model met 3G wil ik die ook graag opnemen.

Hardware:
Software:
Android 4.4.2 + 50 GB op dropbox voor 2 jr
Alle standaard voor geïnstalleerde apps android (inclusief alle google spullen)
Samsung super handige en alom gewaardeerde, niet te verwijderen....ahum bloatware.
Geen snelle PDF reader / aantekeningen maken app. Het kan wel als je zoekt, maar het is geen snelle workflow.
Updates: (eigen ervaring))
1 4.4.2 - KOT49H.P900XX UANF2 Geen verlies van functionaliteit. Geen toevoeging van functies voor zover ik kan nagaan.
2 4.4.2 - KOT49H.P900XX UANI1 : Er lijkt niets stuk gegaan te zijn...
2 apps nieuw. Te weten Kids-stand (Samsungs manier om de Tablet kind vriendelijk te maken) en PEN-UP (het delen van tekeningen, ziet er erg aardig uit vind ik). Het lijkt wel of internet met de standaard browser een stuk sneller is geworden. IIG met de tweakers website.
Op zoek naar :
1) ervaringen met het encrypten van deze tablet.Iemand? Ik hoor graag van je.
2) Gebruik remote pc. (instelling pc, netwerk vereisten, ervaringen bediening. Of liever andere app gebruiken?)
Nuttige links en aanvullende informatie voeg ik graag toe. Ik probeer het echter wel een beetje compact en overzichtelijk te houden. Ik hoop dat dat geen bezwaar is.
Recent de eigenaar geworden van een notepro 12.2 tablet (wifi). Ik zie veel en overwegend zeer positieve reacties op het internet, maar nog geen tweakers forum topic. Hierbij. Als er bijzonderheden zijn voor het model met 3G wil ik die ook graag opnemen.

Hardware:
- Schermdiagonaal 12.2", 2560 bij 1600 pixels, dichtheid 247 PPI, krasbestendig.
- Digitizer laag met speciale pen voor extra bedieningsmogelijkheden en uitgebreide tekenmogelijkheden.
- Processor Exynos 5 Octacore (1.9 Ghz + 1.3 Ghz) (dus geen 3.2 Ghz zoals nog wel eens vermeld)
- Andoid 4.4 bij uitbrengen
- Camera voor 2 mp, camera achter 8 mp
- Geheugen 32 GB met micro SD uitbreidingsmogelijkheid (max 64 GB)
- USB3 met USB/HDMI aansluitmogelijkheden
- Wifi IEEE 802.11 AC en alles wat langzamer is., bleutooth 4.0
- GPS en accelerometer
- Accucapaciteit 9500 mAH
Software:
Android 4.4.2 + 50 GB op dropbox voor 2 jr
Alle standaard voor geïnstalleerde apps android (inclusief alle google spullen)
Samsung super handige en alom gewaardeerde, niet te verwijderen....ahum bloatware.
- Remote PC, knox, sidesync, watchon (universele afstandsbediening), e-meeting
- WebEx, NYTimes, Business week, Handelsblatt, Evernote
- Full Hancome office pakket, S Note (aantekeningen app), Sketchbook for Galaxy
Geen snelle PDF reader / aantekeningen maken app. Het kan wel als je zoekt, maar het is geen snelle workflow.
Updates: (eigen ervaring))
1 4.4.2 - KOT49H.P900XX UANF2 Geen verlies van functionaliteit. Geen toevoeging van functies voor zover ik kan nagaan.
2 4.4.2 - KOT49H.P900XX UANI1 : Er lijkt niets stuk gegaan te zijn...
Op zoek naar :
1) ervaringen met het encrypten van deze tablet.Iemand? Ik hoor graag van je.
2) Gebruik remote pc. (instelling pc, netwerk vereisten, ervaringen bediening. Of liever andere app gebruiken?)
Nuttige links en aanvullende informatie voeg ik graag toe. Ik probeer het echter wel een beetje compact en overzichtelijk te houden. Ik hoop dat dat geen bezwaar is.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 14:53 ]