Ik heb een C-200 die ik al een tijd heb gebruikt met een readynas van netgear, die laatste voldoet echter niet meer en ik heb nu een flinke Synology aangeschaft.
Om 1 of andere reden krijg ik het niet voor elkaar om met de C-200 te browsen op het FS van de Synology.
Als ik een map open verschijnt er 'Request cannot be processed'.
Ik heb al ergens iets gevonden om guest access aan te zetten en dit heb ik gedaan, maar dat hielp niks.
Ik heb het 1x goed gehad maar na het veranderen van het IP van de NAS werkt het niet meer. (ip terug zetten hielp ook niet).
Heeft iemand deze combinatie van een c-200 en een Synology NAS die weet wat er aan de hand is ?
NFS en NFS TCP vanaf de c-200 werkt ook niet met hetzelfde probleem.
Met de oude nas werkt alles nog prima.
Om 1 of andere reden krijg ik het niet voor elkaar om met de C-200 te browsen op het FS van de Synology.
Als ik een map open verschijnt er 'Request cannot be processed'.
Ik heb al ergens iets gevonden om guest access aan te zetten en dit heb ik gedaan, maar dat hielp niks.
Ik heb het 1x goed gehad maar na het veranderen van het IP van de NAS werkt het niet meer. (ip terug zetten hielp ook niet).
Heeft iemand deze combinatie van een c-200 en een Synology NAS die weet wat er aan de hand is ?
NFS en NFS TCP vanaf de c-200 werkt ook niet met hetzelfde probleem.
Met de oude nas werkt alles nog prima.