Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trust muis 18519: Verkeerde bewegingsrichting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van een vreemd probleem met mijn USB Bluetooth muis van Trust. Het gaat om de Trust 18519.
Sinds kort heb ik last van het probleem dat de muis de verkeerde kant op gaat bij een beweging. Dit probleem is plotseling tijdens het gebruiken ontstaan, dus niet na een update.

Wanneer je de muis naar boven beweegt met je hand, gaat de cursor op het scherm naar links. Wanneer je de muis naar links beweegt, gaat de cursor op het scherm naar beneden. (etcetera)
Ik moet de muis dus een kwartslag naar links op het bureau draaien om de cursor op het beeldscherm in de juiste richting te laten bewegen.

Bij het gebruik maken van de hardware probleemoplosser, vindt deze een aantal fouten welke te maken hebben met Bluetooth. Echter kan de probleemoplosser deze niet zelf oplossen.

Wat kan ik hier het beste aan doen?

De driver is up to date volgens Windows. Het gaat om stuurprogrammaversie 6.3.9600.16384 van Microsoft.

Verwijderd

Ik heb sinds dezelfde dag hetzelfde probleem met mijn trust muis.

Verwijderd

Hallo Romy1991 en Jeffrey Mertens.

Helaas heb ik dit probleem ook, hopelijk is het bij jullie inmiddels opgelost en kunnen jullie mij helpen om er voor te zorgen dat de muis weer fatsoenlijk functioneert?

Verwijderd

Ik heb nu ook al het probleem met mijn muis van Trust, ik heb al heel veel gezocht op internet maar ik kan geen oplossing vinden...

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Muismat en muis gewoon een kwart slag draaien helpt zeker niet? Drivers verwijderen helpt niet?

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Verwijderd

De beste oplossing is een fatsoenlijk merk muis kopen en geen Trust te nemen.

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:35:
De beste oplossing is een fatsoenlijk merk muis kopen en geen Trust te nemen.
Nuttig antwoord..

hebben jullie dit probleem sinds aanschaf of na langere tijd pas

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem.
Ga even naar de Site van Trust, selecteer het type Muis
ga naar Downloads onder aan de pagina en download the ‘mouse fix software’

Volg de instructies en het is zo opgelost..
Dit is echter wel een rar bestand. makkelijk te openen met WinRAr
Pagina: 1