Hallo beste tweakers.
Ik heb nu al meerdere maanden last van een probleem met mijn pc,hij freezed vaak (het varieerd heel erg)
Ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik kan slechts nog 1 ding bedenken,en dat is dat het moederbord defect is)
Dit heb ik al gedaan:
bios meedere keren naar "optimized defaults" gezet
ram en harde schijven/ssd's getest met memtest,ssdlife,treesize en andere programma's
Videokaart omgewisseld (tijdelijk,want hij crashte ook met de andere)
andere behuizing om oververhitting te voorkomen
windows 7 opnieuw geinstalleerd op mijn ssd (crashte nogsteeds)
alle harde schijven eraf gehaald,een oude erin gedaan met windows 10 erop (dus alleen die harde schijf,met windows 10 en misschien 8 programmas ?)
voeding opgestuurd naar webshop,was niks mis mee volgens hun .Toen pc niet meer aanwou voeding vervangen
cpu+moederbord opgestuurd naar webshop voor controle,was niks mis mee volgens hun.
Ik weet het niet meer
en het maakt me gek dat na al dit hij nogsteeds crasht
Wie o Wie kan mij helpen
Mijn pc:
Amd fx 8320 (stock)
gigabyte 970a ud3p
gtx 770 gainward phantom (stock)
8gb 1333mhz ram van elixer
seasonic 620 watt voeding
1x 80gb hdd als bootdrive+ paar programma's (normaal 1x1tb 1x2tb en 1x90gb ssd als bootdrive)
thermaltake level 10gt behuizing
Ik heb nu al meerdere maanden last van een probleem met mijn pc,hij freezed vaak (het varieerd heel erg)
Ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik kan slechts nog 1 ding bedenken,en dat is dat het moederbord defect is)
Dit heb ik al gedaan:
bios meedere keren naar "optimized defaults" gezet
ram en harde schijven/ssd's getest met memtest,ssdlife,treesize en andere programma's
Videokaart omgewisseld (tijdelijk,want hij crashte ook met de andere)
andere behuizing om oververhitting te voorkomen
windows 7 opnieuw geinstalleerd op mijn ssd (crashte nogsteeds)
alle harde schijven eraf gehaald,een oude erin gedaan met windows 10 erop (dus alleen die harde schijf,met windows 10 en misschien 8 programmas ?)
voeding opgestuurd naar webshop,was niks mis mee volgens hun .Toen pc niet meer aanwou voeding vervangen
cpu+moederbord opgestuurd naar webshop voor controle,was niks mis mee volgens hun.
Ik weet het niet meer
Wie o Wie kan mij helpen
Mijn pc:
Amd fx 8320 (stock)
gigabyte 970a ud3p
gtx 770 gainward phantom (stock)
8gb 1333mhz ram van elixer
seasonic 620 watt voeding
1x 80gb hdd als bootdrive+ paar programma's (normaal 1x1tb 1x2tb en 1x90gb ssd als bootdrive)
thermaltake level 10gt behuizing
[ Voor 5% gewijzigd door NoelMakers1 op 23-10-2014 20:14 ]