Ik zoek webcam om vanaf ongeveer 2 meter een dartbord te filmen
Ik zoek om te beginnen een webcam of ip camera om mijn dartbord vanaf 2 meter afstand te kunnen filmen. Dit wil ik dat weer direct op een scherm streamen, dus ook moet ik kijken welke hardware er minimaal naast zou moeten komen te staan.(qua pc)
Wie kan mij hiermee helpen? en een goed advies geven.
Wat is je budget?
Een echt budget heb ik niet. De vraag gaat puur over de camera, maar een advies over welke cpu ik er bij zou moeten nemen word zeer gewaardeerd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen speciale voorkeur voor een merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het idee is om een camera op een dartbord te zetten, met een afstand van ongeveer 2 meter. Dit wil ik dan weer streamen op een scherm.
Ik zoek om te beginnen een webcam of ip camera om mijn dartbord vanaf 2 meter afstand te kunnen filmen. Dit wil ik dat weer direct op een scherm streamen, dus ook moet ik kijken welke hardware er minimaal naast zou moeten komen te staan.(qua pc)
Wie kan mij hiermee helpen? en een goed advies geven.
Wat is je budget?
Een echt budget heb ik niet. De vraag gaat puur over de camera, maar een advies over welke cpu ik er bij zou moeten nemen word zeer gewaardeerd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen speciale voorkeur voor een merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het idee is om een camera op een dartbord te zetten, met een afstand van ongeveer 2 meter. Dit wil ik dan weer streamen op een scherm.
Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen