Lian Li Lancool II Mesh Performance | Intel Core 2 Duo 5.2Ghz | R5770 Hawk
Je hebt geen geluidskaart nodig.
De Astro A50 heeft zelf een externe geluidskaart, met Dolby HeadPhone, die je aansluit op je digitale optische uitgang of als je die niet hebt gewoon op een USB poort. Dat kastje wat er bij zit is dus meer dan alleen de wireless en nog een geluidskaart erbij is gewoon dubbel.
De Astro A50 heeft zelf een externe geluidskaart, met Dolby HeadPhone, die je aansluit op je digitale optische uitgang of als je die niet hebt gewoon op een USB poort. Dat kastje wat er bij zit is dus meer dan alleen de wireless en nog een geluidskaart erbij is gewoon dubbel.
Hmmm oké, stel ik zou geen extra geluidskaart erbij kopen loop ik dan niet veel geluidskwaliteit mis? Of is dit minimaal?
Zover ik weet kan de A50 werken op alleen de USB-poort, maar ik denk dat je het beste resultaat krijgt als je moederbord of PCI-geluidskaart ook een optische uitgang heeft.XDeluxeX schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:56:
Hmmm oké, stel ik zou geen extra geluidskaart erbij kopen loop ik dan niet veel geluidskwaliteit mis? Of is dit minimaal?
Voordeel van zowel USB als optisch aansluiten is dat je geluid van bijvoorbeeld Teamspeak over de USB kan laten komen en het geluid van de game over de optische kabel. Je kunt dan op de headset de vollumes apart van elkaar regelen wat erg handig is tijdens het gamen.
Als je alleen via USB aansluit mis je deze functie dus.
Dus als je moederbord onboard geluid heeft met een optische uitgang heb je geen aparte geluidskaart nodig, anders zou je een geluidskaart kunnen plaatsen die dit heeft zoals de Asus Xonar D1
Astro A50 manual
Kun je precies zien hoe het één en ander wordt aangesloten.
[ Voor 45% gewijzigd door novalite op 25-10-2014 20:08 ]
Mijn speeltje
Interessant! @novalite ik gebruik op het moment de Z68 Extreme3 Gen3 als moederbord voldoet deze aan de eisen?
Dat mobo heeft idd een optische uitgang op de geluidskaart.
Optische aansluiting is die vierkante aansluiting die bij je aansluitingen van je geluidskaart zit. Deze geeft via 1 kabel dan het 7.1 signaal door naar de headset.
Optische kabel wordt gewoon mee geleverd met de headset dus je hoeft behalve de A50 niets extra te kopen.
Optische aansluiting is die vierkante aansluiting die bij je aansluitingen van je geluidskaart zit. Deze geeft via 1 kabel dan het 7.1 signaal door naar de headset.
Optische kabel wordt gewoon mee geleverd met de headset dus je hoeft behalve de A50 niets extra te kopen.
Mijn speeltje
Oke bedankt voor jullie kennis ik weet genoeg nu is het een kwestie van wachten tot dat de Astro A50 2nd Generation naar Nederland komt
.
www.gamegear.beXDeluxeX schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:53:
Oke bedankt voor jullie kennis ik weet genoeg nu is het een kwestie van wachten tot dat de Astro A50 2nd Generation naar Nederland komt.
En daarnaast: het is een hoop geld, maar geloof mij: je gaat er blij van worden. Ik ben er ook een keer voor gaan sparen en wat een fantastische headset, en geweldig geluidskwaliteit. Daarnaast is de service van gamegear.be erg goed!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Bedankt voor de tip!EricNL schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
www.gamegear.be
En daarnaast: het is een hoop geld, maar geloof mij: je gaat er blij van worden. Ik ben er ook een keer voor gaan sparen en wat een fantastische headset, en geweldig geluidskwaliteit. Daarnaast is de service van gamegear.be erg goed!
Bij GameGear kun je nog wat korting krijgen als je kortingscode gebruikt van sommige YouTubers. Misschien even zoeken?
V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||
Voor gebruik van DDL (Dolby Digital Live) heb je dus WEL een geluidskaart nodig.
Hiervoor kan je een kaartje nemen dieniet duur hoeft te zijn.
Ik gebruik een Xonar D1 hiervoor. Werkt prima!
In bf4 is het gewoon geweldig dat je nu echt om je heen kijkt als je een heli hoort
En het draagcomfort van de A50 is ongelooflijk goed.
Ik kan hem je zeker aanraden
Hiervoor kan je een kaartje nemen dieniet duur hoeft te zijn.
Ik gebruik een Xonar D1 hiervoor. Werkt prima!
In bf4 is het gewoon geweldig dat je nu echt om je heen kijkt als je een heli hoort
En het draagcomfort van de A50 is ongelooflijk goed.
Ik kan hem je zeker aanraden
Pagina: 1