aangezien mijn logitech squeezebox classic 3 en touch er beide de brui aangegeven hebben heb ik vandaag een peaq MUNET LINK PMN400-B aangeschaft en moet bekennen dat ik aangenaam verrast was door dit kleine apparaatje en hij doet dan ook niet veel onder voor de squeezebox 3 en touch en deze 2 zijn ogeveer gelijk aan een sonos.
ik mag hem twee weken proberen omdat de winkelier (mediamarkt) niet wist of de munet ook flac bestanden kon afspelen, op de site van peaq staat ook niets over welke bestanden hij dan wel of niet af kan spelen.
in het begin was het even pielen met de setup hij bleef steeds maar nieuwe updates installeren, naar drie keer automatissch rebooten kon ik eindelijk het apparaat bedienen.
voor de rest moet ik alles nog uitproberen, maar iig over het geluid via de inetrnet radio (peaq munet app) speelt het redelijk goed, de app werkt goed en tot nu toe is er nog geen enkele hapering in de muziek geweest ik mis alleen een beetje dynamiek en openheid het geluid blijft een beetje in de speakers (kef iQ50) hangen,hier had ik bij de squeezebox geen last van, ik moet wel bekennen hier had ik een verbeterde voeding aanhangen.
ik heb de streamer aangesloten op een rotel RA-12 versterker en ingepugt met een paar cambridge interlinks, een toslink heb ik nog niet geprobeerd.
van de week maar een proberen of het werkt met flac bestanden.
inmiddels geprobeerd of hij flac bestanden afspeeld, lukt niet, is niet af te spelen
tot nu toe een prima apparaatje voor €87,- euro.
http://www.peaq-online.co...ss-audio-system/pmn400-b/
[
Voor 6% gewijzigd door
gizmobinky op 26-10-2015 15:14
]