Beste Heren/Dames
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuwe videokaar ter vervanging van mijn huidige kaart.
De reden om een nieuwe kaart te kiezen is omdat de huidige kaart om een onbepaalde tijd zwart scherm geeft en de ventilatoren 100% gaan draaien. Ik heb al contact gehad met Sapphire zelf, zei vertelde mij dat dit een bekend issue was met een bepaalde productie batch (waar mijn kaart nou net uit komt). Echter ben ik hier te laat achter gekomen en is de garantie al verlopen.
Wat is je budget?
Dit zal rond de €150,- zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eerlijk gezegd zou ik door het grote aanbod geen flauw idee hebben waar ik nou voor zou moeten kiezen. Heb een HD5870 gehad en nu dan me HD7870. Maar mocht er een advies uitkomen dan Nvidia beter is voor mijn dan sta ik daar voor open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ga de videokaart voornamlijk gebruiken om te gamen, ik speel voornamelijk veel Battlefield 4 en Tera en zo nu en dan wat andere games.
Huidige PC setup:
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuwe videokaar ter vervanging van mijn huidige kaart.
De reden om een nieuwe kaart te kiezen is omdat de huidige kaart om een onbepaalde tijd zwart scherm geeft en de ventilatoren 100% gaan draaien. Ik heb al contact gehad met Sapphire zelf, zei vertelde mij dat dit een bekend issue was met een bepaalde productie batch (waar mijn kaart nou net uit komt). Echter ben ik hier te laat achter gekomen en is de garantie al verlopen.
Wat is je budget?
Dit zal rond de €150,- zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eerlijk gezegd zou ik door het grote aanbod geen flauw idee hebben waar ik nou voor zou moeten kiezen. Heb een HD5870 gehad en nu dan me HD7870. Maar mocht er een advies uitkomen dan Nvidia beter is voor mijn dan sta ik daar voor open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ga de videokaart voornamlijk gebruiken om te gamen, ik speel voornamelijk veel Battlefield 4 en Tera en zo nu en dan wat andere games.
Huidige PC setup:
| Processor | Intel Core i5 750 |
| Moederbord | Asus Maximus Gene III |
| Videokaart | Sapphire Radeon HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5 |
| Geheugen | 8 GB (merk weet ik even niet meer) |
| Monitoren | 1x HDMI & 1x DVI connected op het moment |