Hallo, ik ben al even op zoek om een goedkope kleine lanparty build te maken met een goed upgradepad naar de toekomst toe, vandaar dat enkele stukken zoals het moederbord en de psu wel wat duurder uitkomen ten opzichte van de rest.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zou volledig dienen om te gamen. Vooral fps'en (bf4, titanfall) en een deel steam games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop onder de 650 euro te blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De muis, toetsenbord,speakers, os(win8.1licentie) en 24"scherm heb ik al dus die heb ik niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek dus moederbord m-itx met wifi, 8gb ram, processor (liefst intel), processor koeler (indien nodig), gpu (nvidia of amd maakt niet uit), ssd, harde schijf 1tb en natuurlijk een case(bij voorkeur een bitfenix prodigy).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur van processor gaat uit naar intel processor en z97moeder bord voor een beter upgradepad en voorkeur case naar bitfenix prodigy (gewoon omdat ik hem mooi vind).
Dit heb ik momenteel zelf samengesteld op de pricewatch.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een niet te groot systeem en als het mogelijk is niet te luid.
Ga je overklokken?
Ja, de bedoeling met mijn huidige opstelling is toch om de g3258 te overklokken naar 4.5ghz, heb al wat pc ervaring maar nog nooit een processor overklokt maar na een paar dagen google studie denk ik niet dat het een probleem zal zijn. De bedoeling is dan om binnen een tijdje te veranderen naar een i5K of i7K processor.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zou volledig dienen om te gamen. Vooral fps'en (bf4, titanfall) en een deel steam games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop onder de 650 euro te blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De muis, toetsenbord,speakers, os(win8.1licentie) en 24"scherm heb ik al dus die heb ik niet nodig.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus VS248H Zwart | € 155,- | € 155,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 155,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek dus moederbord m-itx met wifi, 8gb ram, processor (liefst intel), processor koeler (indien nodig), gpu (nvidia of amd maakt niet uit), ssd, harde schijf 1tb en natuurlijk een case(bij voorkeur een bitfenix prodigy).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur van processor gaat uit naar intel processor en z97moeder bord voor een beter upgradepad en voorkeur case naar bitfenix prodigy (gewoon omdat ik hem mooi vind).
Dit heb ik momenteel zelf samengesteld op de pricewatch.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 59,80 | € 59,80 |
| 1 | MSI Z97I AC | € 94,- | € 94,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB FTW ACX Cooler | € 144,50 | € 144,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | BitFenix Prodigy groen | € 66,01 | € 66,01 |
| 1 | Raijintek THEMIS | € 23,- | € 23,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX316C10FBK2/8 | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 47,19 | € 47,19 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 53,- | € 53,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 611,49 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een niet te groot systeem en als het mogelijk is niet te luid.
Ga je overklokken?
Ja, de bedoeling met mijn huidige opstelling is toch om de g3258 te overklokken naar 4.5ghz, heb al wat pc ervaring maar nog nooit een processor overklokt maar na een paar dagen google studie denk ik niet dat het een probleem zal zijn. De bedoeling is dan om binnen een tijdje te veranderen naar een i5K of i7K processor.
[ Voor 8% gewijzigd door shortzzz op 23-10-2014 16:52 ]