Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop advies required

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen? Ik wil de laptop gebruiken voor netflix en voor school (powerpoints en word)
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? Windows 7 wil ik gebruiken, niet gamen, niks bewerken. Alleen dus netflix kijken en ms-world/pp.

Wat is je budget? 330 euro.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 300 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Nee, thuis gebruik.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Ik zou graag willen dat hij niet te klein is, verder geen (merk)voorkeuren.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. Ik sta open voor alternatieven als het maar een bruikbare laptop is voor thuis en windows 7 heeft!

Ik had deze laptop gezien: http://www.laptops4all.nl/dell-latitude-e6410-3.html

Wat vinden jullie hiervan?

Alvast heel erg bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 14:45 ]

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Al eens gekeken of je via je school gratis windows 7 kan krijgen? In dat geval zou je bijvoorbeeld eens kunnen kijken naar een tablet/laptop combinatie met windows: http://tweakers.net/price...;398544;402420/categorie/
Kost maar 300 euro!

Stel voor je zou via je school niet gratis windows 7 kunnen krijgen, dan kan het nog steeds handig zijn om windows 8 te hebben. Ik gebruik zelf windows 8 op mijn computer en moet zeggen dat het in het begin erg wennen was. Vervolgens kocht ik een windows 8 tablet en moet ik zeggen dat ik het heerlijk vond werken die touch interface.

Wel heb ik zelf een startknop met startmenu geïnstalleerd aangezien ik die wel miste.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Thuis gebruik i.c.m. die eisen, kan je dan niet beter een zeer basic PC'tje halen samen met een FHD scherm?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

D4NG3R schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 02:19:
Thuis gebruik i.c.m. die eisen, kan je dan niet beter een zeer basic PC'tje halen samen met een FHD scherm?
Klopt, dat kan ook goed!
Hoewel, wil je liever iets mobielers of liever toch een desktop met een wat groter scherm etc.?

Wil je nieuw of 2e hands?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Ik bedoel als Netflix en tekstverwerken de hoofdzaak is dan wil je er wel graag een wat groter scherm met een fatsoenlijke hoeveelheid pixels bij hebben. ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken