Beetje PEBKAC (sorry Joost
) maar het is niet logisch dat een nieuwsbericht (of review, etc.) aan zichzelf gerelateerd kan worden: nieuws: Apple stopt gebruik onveilig ssl 3.0 voor pushnotificaties
Of we dat technisch moeten afvangen is een verzoek dat de redactie zou moeten argumenteren en zou feitelijk meer een feature request zijn. Om dit 'acute' probleem op te laten lossen verplaats ik dit topic even naar Geachte Redactie
Intentionally left blank
Hoe weet je zo zeker dat Joost niet staand aan het werk was Rafe 
Maar een beetje vreemd is het wel. We moeten er gewoon op letten, hoewel ik niet uitsluit dat Joost het een easter egg vond dat bij een bericht over Apple je via de gerelateerde berichten in 1 infinite loop terecht kan komen
Maar een beetje vreemd is het wel. We moeten er gewoon op letten, hoewel ik niet uitsluit dat Joost het een easter egg vond dat bij een bericht over Apple je via de gerelateerde berichten in 1 infinite loop terecht kan komen
Uit m'n hoofd verschijnt een nieuwsbericht onder embargo (je komt dus terug om te editten na eerste submit) bij de zoekfunctie naar relIDs, ik kan me uit ervaring voorstellen dat in de haast het bericht in kwestie dan aangeklikt kan worden 
Ik kan echter geen use case bij deze functionaliteit bedenken waar het zin heeft om een bericht of review aan zichzelf relateren, dus imo is het een schoonheidsfoutje dat weggepoetst zou moeten worden. 'Er op letten' is iets dat ruimte overlaat voor human error
Ik kan echter geen use case bij deze functionaliteit bedenken waar het zin heeft om een bericht of review aan zichzelf relateren, dus imo is het een schoonheidsfoutje dat weggepoetst zou moeten worden. 'Er op letten' is iets dat ruimte overlaat voor human error