Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06 12:00
Hallo Allemaal,

Ik heb een tijdje terug op een weekendje belgie bij de mediamarkt een hoesje gekocht voor mijn toendertijd 5 inch telefoon.

Nu heb ik de Oneplus gekocht, en deze past er natuurlijk niet in.

Heeft een van jullie ooit een telefoonhoesje opgerekt?

Het hoesje zelf is van leer, en is aan elkaar genaaid met gewoon stofdraad, ik denk zelf dat hij zal gaan scheuren bij het stofdraad.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Jazeker. Een nieuwe bestellen in China voor een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-06 12:46
Wat dacht je van het kopen van een nieuw hoesje? Ik denk niet dat een hoesje voor een andere telefoon goed gaat passen kwa knoppen enzo.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:49

Standeman

Prutser 1e klasse

Je kan proberen om hem (zeik) nat te maken en een sok (ofzo) er in te stoppen zodat het onder spanning staat. Zo liep ik iig altijd mijn leren kisten in.

en met https://www.google.nl/?gf...=active&q=leer%20oprekken kom je ook wel een heel eind

[ Voor 29% gewijzigd door Standeman op 23-10-2014 13:39 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ WN

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 23-10-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06 12:00
Bedankt voor de reacties allemaal, het probleem is meer dat ik het een erg gaaf hoesje vind qua uiterlijk en dat ik deze daarom wil oprekken.

Ik had al een beetje gezocht naar leer oprekken, en ik kwam inderdaad nat maken en een sok o.i.d erin tegen, speciale spray hiervoor etc.

Maar omdat het een hoesje betrof dacht ik, ik vraag het even. Het is een pulltab, dus het heeft verder ook niks te maken met de knoppen.

Mocht niemand verder tips hebben ga ik gewoon een beetje expirimenteren :)
Pagina: 1