Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuw mobiel abonnement. Mijn huidige abonnement is verlopen namelijk. Ik heb nu Vodafone, 2GB data en onbeperkt bellen.

Wat voor abonnement wil ik hebben en hoe duur?
In ieder geval zo goedkoop mogelijk, prijs-kwaliteit. Is Hollands Nieuwe of Tele 2 bijvoorbeeld goed? Ik heb geen ervaringen met deze 'goedkope' aanbieders. Zit er een addertje onder het gras?
Ik wil het liefste onbeperkt bellen en max 1GB aan data, waar 4G een leuk extraatje zou zijn

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik weet dat je bij een Hollands Nieuwe of Tele 2 goedkoper uit bent, dan bij een KPN, Vodafone of Hi. Maar wat is verstandig? Ik wil wel graag goed bereik en een steady internetverbinding als ik onderweg ben.

Tips/aanbevelingen zijn welkom! _/-\o_ d:)b

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
Sim only?

• JackL89

• krissie100
Hoeveel betaalde je nu?
overigens is ontvangst volgens mij allemaal goed, zit toch allemaal aangesloten bij: ofwel KPN ofwel Vodafone ofwel Tmobile, KPN is het beste denk ik, maar daar zal ik je keuze niet afhankelijk van maken

[ Voor 81% gewijzigd door krissie100 op 23-10-2014 16:18 ]

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 20:32
Woon je in het gebied van Ziggo en ben je klant van Ziggo? Heb 1 maand sim only van Ziggo en dat bevalt prima.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
KPN en Vodafone netwerken zijn beter dan T-Mobile, dus alle aanbieders op het KPN of Vodafone netwerk zijn interessant om te vergelijken. Virtuele providers als Youfone, Simyo of Telfort zijn op het KPN netwerk goedkoper dan KPN zelf, maar je betaald dan extra als je 4G wil.
Op het Vodafone netwerk heb je volgens mij nog maar 1 andere aanbieder, dat is Hollands Nieuwe, alle anderen zijn daar gesneuveld.

Ook kunnen partijen in de prepaid hoek zeer interessant zijn zoals Lebara, e.d. maar dat moet je wel net willen.

• JackL89
swhnld schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:58:
KPN en Vodafone netwerken zijn beter dan T-Mobile, dus alle aanbieders op het KPN of Vodafone netwerk zijn interessant om te vergelijken. Virtuele providers als Youfone, Simyo of Telfort zijn op het KPN netwerk goedkoper dan KPN zelf, maar je betaald dan extra als je 4G wil.
Op het Vodafone netwerk heb je volgens mij nog maar 1 andere aanbieder, dat is Hollands Nieuwe, alle anderen zijn daar gesneuveld.

Ook kunnen partijen in de prepaid hoek zeer interessant zijn zoals Lebara, e.d. maar dat moet je wel net willen.
krissie100 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:57:
Hoeveel betaalde je nu?
overigens is ontvangst volgens mij allemaal goed, zit toch allemaal aangesloten bij: ofwel KPN ofwel Vodafone ofwel Tmobile, KPN is het beste denk ik, maar daar zal ik je keuze niet afhankelijk van maken
@Krissie100: Ik betaal nu nog 44 euro, maar dat was een abbo icm telefoon (Blackberry Q10). Ik wil nu een sim-only abonnement afsluiten en een telefoon los kopen.

@swhnld: Dus T-mobile raad je eigenlijk direct af? Ik vroeg mezelf af hoe de verschillende providers presteren, ook de kleinere 'online' aanbieders zoals jij ze noemt, zoals Youfone en Simyo. Wat zou je me aanraden?

Sim-only met veel belminuten (liefst onbeperkt) en maximaal 1GB aan data. Ik ben er nog niet uit of ik 4G echt nodig heb. Hoe vaak zitten we tegenwoordig nog zonder wifi?

• JackL89
GoEV6 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:13:
Woon je in het gebied van Ziggo en ben je klant van Ziggo? Heb 1 maand sim only van Ziggo en dat bevalt prima.
Ik ben klant van KPN (bellen en internet). Wat is de aanbieding van Ziggo?

• krissie100
Wel wat duurder en tmobile, wat gewoon prima is, mijn vader heeft tmobile en werkt gewoon goed.
Kijk eens op choozze.nl vrij nieuwe provider, bied voor 35 euro 10000 sms, 10000 minuten en 10000 mb, eigenlijk inbeperkt dus, en in en naar europa valt binnen de bundel.

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 20:32
JackL89 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:06:
[...]

Ik ben klant van KPN (bellen en internet). Wat is de aanbieding van Ziggo?
300 min/sms + 1GB data voor 15 euro per maand. Voor niet Ziggo klanten is het een stuk minder interessant: 25 Euro per maand.

• JackL89
GoEV6 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:21:
[...]

300 min/sms + 1GB data voor 15 euro per maand. Voor niet Ziggo klanten is het een stuk minder interessant: 25 Euro per maand.
krissie100 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:16:
Wel wat duurder en tmobile, wat gewoon prima is, mijn vader heeft tmobile en werkt gewoon goed.
Kijk eens op choozze.nl vrij nieuwe provider, bied voor 35 euro 10000 sms, 10000 minuten en 10000 mb, eigenlijk inbeperkt dus, en in en naar europa valt binnen de bundel.
Dat lijkt me een goede aanbieding van Choozze.nu. Onder welke provider vallen hun? Als je een jaarabonnement neemt betaal je 'slechts' 25 euro per maand, voor zoveel data/sms/belminuten. Moet het wel goed werken natuurlijk, haha. :9
@Jasperj: 25 euro is dan in vergelijking met de Choozze.nu aanbieding best duur. 15 euro is een prima bedrag voor als je bij Ziggo zit. :)

• krissie100
Onder tmobile valt dat, mijn vader heeft nu choozze zero, 0 euro per maand: 100mb/100sms/100min en bereik is hier in Noord Holland goed

• JackL89
krissie100 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:12:
Onder tmobile valt dat, mijn vader heeft nu choozze zero, 0 euro per maand: 100mb/100sms/100min en bereik is hier in Noord Holland goed
0 euro, over goedkoop gesproken! Het proberen waard lijkt me? Daarna kan ik altijd nog overstappen op onbeperkt. Ik zat nu te kijken naar Hollands Nieuwe, 23 euro voor 1GB data en onbeperkt bellen.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 20:31
Hollandsnieuwe ben ik zeer tevreden mee. Met het bereik is niks mis. Thuis heb ik alle streepjes en verder bijna altijd h+. Maar ik woon dan ook bijna in de Randstad, hoe het bereik elders is weet ik niet. Doordat hollandsnieuwe het Vodafone netwerk gebruikt zal je bereik hetzelfde zijn als nu.

Vooral het principe van de bundel is erg handig, verbruik je meer internet dan je bundel dan gaat dat van je belminuten af. En ook gebruik in het buitenland gaat van je minuten af (wel tegen hogere tarieven)! Nu de prijzen door Europa steeds lager worden is dat best lekker.

• JackL89
Deze week de knoop doorhakken! Meer betalen en voor een Vodafone/KPN/Hi (4G verbinding) gaan of voor een online aanbieder gaan (Hollands Nieuwe/Choozze)?

• TimoD
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-07 21:28
Ik heb zelf nu Hollandsnieuwe 550 min/sms/mb voor 12 euro per maand (jaarcontract).

Je krijgt maandelijks 18,50 euro tegoed dat drie maanden houdbaar is en waarmee je 550 eenheden mee kunt bellen/smsen/internetten (18,50 / 550 = 0,034 euro per eenheid). Maar van dit tegoed kun je ook servicenummers betalen en je verbruik in het buitenland, dat vond ik een erg groot voordeel. Vlak voor de zomer had ik tegoed opgespaard zodat ik lekker veel kon internetten in het buitenland.

Bereik voor bellen/sms heb ik nooit problemen mee, het internet vind ik traag, ik had het idee dat het internet van Simyo net wat beter was. Maar ik neig over te stappen naar een abonnement van T-Mobile:

1 GB + 300 min + onbeperkt sms, 18 euro per maand (jaarcontract), 4G internet in de randstad

Hetzelfde abonnement heb je ook bij Simyo voor 21 euro per maand (jaarcontract) met wel landelijke 4G-dekking, en met het voordeel dat je maandelijks kan aanpassen mocht je 4G toch niet nodig vinden.

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-11 16:04
Waar staat dat buitenland gebruik uit bundel wordt betaald? Is wel interessant als dat klopt.
Al gevonden!!

[ Voor 7% gewijzigd door doggy1 op 11-11-2014 15:06 ]

Pagina: 1