Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickoo97
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-05 10:39
Beste mensen van het tweakers forum!

Ik en mijn vrienden houden er van om in oude gebouwen te lopen en te kijken hoe ze er uit zien na al die jaren leeg stand. Maar nu is de vraag weten jullie waar ik die gebouwen in brabant kan vinden? Voornamelijk graag de regio het land van heusden en altena aangezien wij daar wonen en in die regio van brabant zou ik graag willen zoeken. Als het niet te vinden daar is is het reizen ook geen probleem zolang we er of op de fiets of met openbaar vervoer heen kunnen.

Dus als je iets leuks weet zeg het me.

Met vriendelijke groet,

Rick Dekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEddy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09-2020
Dit heet urbex, zoek het op op Google en dan komen er vast wel locaties te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:02

rjong5

?

http://www.urbex.nl/site/

Deze bijvoorbeeld. Nog leuker is om daar ook fotos te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
De Urbex scene houdt er van om wat obscuur en moeilijk toegankelijk te zijn. Verwacht daar dus geen gratuite hulp. Voor wat hoort wat (als in lokaties ruilen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37
Meelfabriek in Leiden is leuk om een keer te snuffelen.
Wikipedia: Meelfabriek (Leiden)

Zijn wel bezig met herontwikkeling van het pand, maar volgens mij gebeurt er nog vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 22:46

artificial_sun

Mazda Rx7

Mijn zus gaat met enige regelmaat urbexen, maar meestal gaat ze wel wat verder dan Brabant.

Doel in België is een alom bekende plaats maar dat is met openbaar vervoer niet te bereiken.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickoo97
Oke zie dat er al veel reactie's zijn en ja ik ben der van plan foto's te gaan maken en er te gaan filmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEddy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09-2020
Rick, heb je misschien zin in een verstekeling? Heb het al een tijdje niet gedaan en heb er eigenlijk wel weer zin in! :) Let me know!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickoo97
MrEddy schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:06:
Rick, heb je misschien zin in een verstekeling? Heb het al een tijdje niet gedaan en heb er eigenlijk wel weer zin in! :) Let me know!
Ja ligt eraan of je vervoer hebt of niet dan zou je zo mee kunnen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1165044

Ik ben een beginnende urbexer nog nergens geweest ga ik binnenkort wel doen ik heb een paar locaties gevonden op Google maar dat was niet makkelijk er zijn heel veel urbexers die weinig tot geen locaties deelt dus ik ben zelf gaan zoeken op Google via een paar beschrijvingen waar ik achter ben gekomen.

Mijn grootste voorbeeld is voor mijn Govert zweep Van vaeltax en nog ben ik aan het zoeken voor lokaties. Groetjes van sebas
Ps ik wou dit even delen
Pagina: 1