Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dium
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Ik ben op zoek naar goede, gratis blu-ray / blu-ray 3D software.

Ik heb thuis nog een verzameling blu-ray films liggen die ik graag nog wel eens wil bekijken. Nu heb ik laatst een nieuwe pc gebouwd met blu-ray speler en wil ik deze aan sluiten op mijn 3D tv. Echter heb ik na wat rond zoeken gezien dat niet alle mediaplayers blu-rays/blu-ray 3d films aankunnen, mede door encryptie van blu-rays en/of slechte tot geen ontwikkeling richting 3D.

Deze artikelen waren allemaal alleen een beetje gedateerd (varierend van 2009-2012) en ik vroeg me af of er ondertussen geen gratis mediaplayer is die dit gewoon kan afspelen zonder er 80 euro voor te hoeven betalen (zoals bijv. Powerdvd).

Alvast bedankt!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:32

Blokker_1999

Full steam ahead

Het grote probleem is de DRM. Niet alleen kost het geld om een sleutel te verkrijgen om voorbij de DRM te geraken, indien de sleutel gelekt word kan jij aansprakelijk gesteld worden. Alle oplossingen die er vandaag zijn bestaan ofwel uit binairy blobs (bijv. makemkv) of hebben een open decryptie implementatie zoals het hoort, maar dan zonder de sleutels/licentie (die moet je ergens anders vandaan halen). Bijkomend ben ik ook nog niet echt oplossingen tegengekomen die meer kunnen dan de film afspelen (dus geen toegang tot interactieve content, menus, ...).

No keyboard detected. Press F1 to continue.