[Multi] Shadow Warrior

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://cdn.xgn.nl/boxarts/ps4/big/shadow-warrior-14012.jpg

Shadow Warrior is een reboot van Shadow Warrior uit 1997. Je speelt in Shadow Warrior als Lo Wang, in een setting die Aziatische mythologie met de hedendaagste tijd combineerd. Met een groot arsenaal aan onder andere geweren en katana's ga je erop uit om een mythische katana te bemachtigen.

Komt morgen uit op ps4 en xbox one.
Ik zit te twijfelen, ben bang voor een Duke Nukem Forever herhaling.
Je laten leiden door een nostalgisch gevoel wat uiteindelijk niet representatief is voor de huidige game.

Wat doen jullie? Wie heeft hem al en wat zijn jullie ervaringen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Beter laat dan no... Oh een next gen versie?

Uitstekende singleplayer shooter btw. Duurt 10 tot 15 uur, old school gevoel, leuke wapens en gevechten, prima audiovisueel, verrassend degelijk verhaal en voice acting. In ieder geval aan te raden op de PC, zeker omdat ie daar nog vrij vaak in de -75% sale gaat. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zoek gewoon wat reviews op? Het is meer dan een jaar geleden uitgekomen op PC en zeer goed ontvangen bij de fans. Ik heb hem 6 maanden geleden voor 15 euro gekocht en zeker geen spijt van gehad.

Of de snelle gameplay wel gaat werken op een gamepad is een heel andere vraag.

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 23-10-2014 11:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
boe2 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:38:
Zoek gewoon wat reviews op? Het is meer dan een jaar geleden uitgekomen op PC en zeer goed ontvangen bij de fans. Ik heb hem 6 maanden geleden voor 15 euro gekocht en zeker geen spijt van gehad.

Of de snelle gameplay wel gaat werken op een gamepad is een heel andere vraag.
Ik doel er meer op dat er nog geen topic over was, tenminste wat ik kon vinden.
Excuses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Heb dit een tijdje terug op PC gespeeld op mijn oude laptop die niet echt geweldig met het spel omging.
Maar zelfs toen vond ik het een hartstikke leuk spel dat het nu voor PS en Xbox vind ik alleen maar een goed ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Ik kwam hem toevallig gister tegen. Groot fan van het origineel. Ik vermaak me er zeker mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:08
Ik heb deze reboot van Shadow Warrior niet gespeeld - het orgineel wel natuurlijk minstens zo veel als Duke3D - maar er komt een vervolg wat best wel eens tof zou kunnen zijn.
Dit is een video van Angry Joe op PAX East, waar ie een stuk gameplay mocht opnemen van de developers:
YouTube: AJ's Shadow Warrior 2 Developer Preview

(Vind het er nu al toffer uitzien dan de nieuwe Doom)

[ Voor 6% gewijzigd door Kwistnix op 27-04-2016 12:38 ]

Pagina: 1