Nvidia Geforce Experience werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

• MidgeJim
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-05-2021
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal problemen met Geforce Experience. Wanneer ik wil zoeken naar updates duurt dit eindeloos lang. Na een paar uur heb ik het zoeken maar stopgezet. Ditzelfde heb ik bij het vernieuwen van de gamelijst. Ik heb geprobeerd om feedback te sturen (ook via Geforce Experience) en ook hier blijft het weer eindeloos doorgaan :/ . Heeft iemand een idee wat het probleem hier is en hoe dit opgelost kan worden?

Gr. Jim

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Hoi MidgeJim,

Iets wat je zou kunnen proberen is het verwijderen van de Nvidia Gefore Experience, en deze daarna weer opnieuw in installeren. Misschien dat dat helpt?

• MidgeJim
Daar ben ik aan het proberen, maar het balkje van het deïnstallatieprogramma doet ook al een half uur niks meer en kan ook niet meer gestopt worden. Alles wat ik probeer lijkt dus simpelweg vast te hangen.

[ Voor 9% gewijzigd door MidgeJim op 23-10-2014 11:05 ]

• JST94
MidgeJim schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:02:
Daar ben ik aan het proberen, maar het balkje van het deïnstallatieprogramma doet ook al een half uur niks meer en kan ook niet meer gestopt worden. Alles wat ik probeer lijkt dus simpelweg vast te hangen.
Hoe verwijder je hem? Door middel van het configuratie scherm (Configuratiescherm -> Programma's -> Een programma verwijderen), of door middel van een tool van de nVidea Gefore Experience?

• MidgeJim
Door middel van het configuratiescherm

• JST94
MidgeJim schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:08:
Door middel van het configuratiescherm
Hmm okè.

Kijk eens hier. Je kan het handmatig proberen te installeren.

• MidgeJim
Hallo,

Ik heb de driver nu geïnstalleerd en het Nvidia-icoontje in de taakbalk geeft niet meer aan dat er een update nodig is, echter nu ik geforce experience opstart is het nu alweer 20min aan het zoeken naar updates.

Dit is wat geforce experience nu al 20 min. doet:
http://puu.sh/cncGG/49a08d265d.jpg

• JST94
Hmm, dan weet ik het zo ook niet. Google wilt me ook niet echt meer helpen. Enige wat ik kan vinden is het deinstalleren en het lekker gedeinstalleerd laat..
Pagina: 1