Ik probeer vanmorgen twee nieuwe iPhones voor collega's uit te leveren en heb Apple ID's voor ze gemaakt... Maar bij beide heren komt het mailtje van Apple om het Apple ID te verifiëren niet aan.
Ik heb al gezocht bij Apple zelf maar zie niets over een eventuele storing van het Apple ID systeem. Heeft iemand hier misschien een idee?
(Ja, ik heb al in het spam filter gekeken...
)
Het vreemde is dat de mailtjes van "Uw Apple ID is gebruikt om in te loggen op iCloud" en "... FaceTime" wel aankomen - dat is namelijk wel mogelijk zonder dat het ID geverifieerd is. Maar apps installeren kan niet zolang de verificatie niet is gedaan en daar is dus die vermiste mail voor nodig.
Ik heb al gezocht bij Apple zelf maar zie niets over een eventuele storing van het Apple ID systeem. Heeft iemand hier misschien een idee?
(Ja, ik heb al in het spam filter gekeken...
Het vreemde is dat de mailtjes van "Uw Apple ID is gebruikt om in te loggen op iCloud" en "... FaceTime" wel aankomen - dat is namelijk wel mogelijk zonder dat het ID geverifieerd is. Maar apps installeren kan niet zolang de verificatie niet is gedaan en daar is dus die vermiste mail voor nodig.

[ Voor 27% gewijzigd door Mx. Alba op 23-10-2014 10:09 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.