Apple ID e-mail verificatie komt niet aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:12

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
Ik probeer vanmorgen twee nieuwe iPhones voor collega's uit te leveren en heb Apple ID's voor ze gemaakt... Maar bij beide heren komt het mailtje van Apple om het Apple ID te verifiëren niet aan.

Ik heb al gezocht bij Apple zelf maar zie niets over een eventuele storing van het Apple ID systeem. Heeft iemand hier misschien een idee?

(Ja, ik heb al in het spam filter gekeken... :D )

Het vreemde is dat de mailtjes van "Uw Apple ID is gebruikt om in te loggen op iCloud" en "... FaceTime" wel aankomen - dat is namelijk wel mogelijk zonder dat het ID geverifieerd is. Maar apps installeren kan niet zolang de verificatie niet is gedaan en daar is dus die vermiste mail voor nodig. :/

[ Voor 27% gewijzigd door Mx. Alba op 23-10-2014 10:09 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:34
Hier vanochtend via iForgot een wachtwoord geprobeerd te resetten, maar ik wacht ook nog steeds op dit mailtje (om 08:20 aangevraagd). Misschien toch een kleine storing bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik heb dit probleem een tidje geleden ook gehad. Toen lag het probleem het gebruik van de hoofdletter in het begin van de e-mail die je invult. M'n smartphone maakte er automatisch een hoofdletter van, kleine letter van gemaakt en voilla. Probleem is jaren zo geweest. Nu vergeet ik m'n wachtwoord niet meer, dus geen idee of het daar nog aan kan liggen. Probeer het eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:12

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
0xrubennft schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:16:
Ik heb dit probleem een tidje geleden ook gehad. Toen lag het probleem het gebruik van de hoofdletter in het begin van de e-mail die je invult. M'n smartphone maakte er automatisch een hoofdletter van, kleine letter van gemaakt en voilla. Probleem is jaren zo geweest. Nu vergeet ik m'n wachtwoord niet meer, dus geen idee of het daar nog aan kan liggen. Probeer het eens :)
Heb ik ge-drie-vier-vijfdubbelcheckt... Bij beide collega's heb ik het correcte email-adres ingevuld. Getuige ook het feit dat de mailtjes "uw Apple ID is gebruikt voor ......" wel aankomen. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mx. Alba schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:07:
Ik heb al gezocht bij Apple zelf maar zie niets over een eventuele storing van het Apple ID systeem.
Volgens mij heb je alleen bij mondiale problemen iets aan die System Status pagina.
Apple ID heeft ook al minstens een maand een 'storing' rondom de verificatie sms. Wordt ook nergens vermeld door hun: iPhone 6 icm 2-staps verificatie Apple ID problemen