Ik wil een Basis game systeem samenstellen. Ik heb al een korte wishlist gemaakt, hierin ontbreekt echter nog een videokaart. Mijn budget ligt om en nabij de 500 euro.
NOTE: voel je vrij dingen aan te passen, op de behuizing na
(Of je moet een andere kekke kast weten
)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 500 GB samsung HDD liggen, vandaar alleen de SSD en 2 24" full hd schermen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil minstens de komende 5 jaar weer vooruit kunnen, voor het 'echte' gamen gebruik ik mijn PS4. Voor wat meer casual gamen en andere zaken wil ik de desktop gebruiken
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Mijn lijst zover:
NOTE: voel je vrij dingen aan te passen, op de behuizing na
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 500 GB samsung HDD liggen, vandaar alleen de SSD en 2 24" full hd schermen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil minstens de komende 5 jaar weer vooruit kunnen, voor het 'echte' gamen gebruik ik mijn PS4. Voor wat meer casual gamen en andere zaken wil ik de desktop gebruiken
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Mijn lijst zover:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | MSI H97M-G43 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Lian Li PC-Q01 | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 59,74 | € 59,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 454,44 | |