Hierbij wil ik graag om de mening van mede-tweakers vragen. Ikzelf ben nogal een nieuweling op het gebied van desktops in elkaar zetten. Samen met goede vrienden (bedankt TheNotorious en GeoffLx) ben ik uiteindelijk op de lijst hieronder gekomen. Dit wordt de eerste desktop die ik zal gaan bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om er verschillende games mee te spelen, voor dit geld op de hoogst mogelijke settings natuurlijk. Daarnaast draait multitasking (als in redelijke hoeveelheden chrome-tabbladen, tekstverwerking etc. tegelijk, niet de meest extreme vormen van multitasking) een rol.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 750 euro, indien mogelijk inclusief alle bijkomende kosten. Het lijstje dat ik met vrienden opgesteld heb, komt daar iets boven. Ik zal waarschijnlijk de HDD er pas bij kopen wanneer de SSD vol begint te raken om de kosten in het begin wat te drukken.
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan.
Dit is de lijst waar ik het over had:
Hier heb ik echter nog wel een aanpassing aan die ik niet in de wenslijst kon zetten:
De eisen van de monitor zijn:
Bij voorbaat dank,
DaLucovic
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om er verschillende games mee te spelen, voor dit geld op de hoogst mogelijke settings natuurlijk. Daarnaast draait multitasking (als in redelijke hoeveelheden chrome-tabbladen, tekstverwerking etc. tegelijk, niet de meest extreme vormen van multitasking) een rol.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 750 euro, indien mogelijk inclusief alle bijkomende kosten. Het lijstje dat ik met vrienden opgesteld heb, komt daar iets boven. Ik zal waarschijnlijk de HDD er pas bij kopen wanneer de SSD vol begint te raken om de kosten in het begin wat te drukken.
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan.
Dit is de lijst waar ik het over had:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,40 | € 22,40 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,70 | € 91,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 624,50 | |
Hier heb ik echter nog wel een aanpassing aan die ik niet in de wenslijst kon zetten:
- De GPU uit de lijst zal vervangen worden door een gebruikte Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X. Hierbij komt er 30 euro extra bij de totaalprijs onder aan de lijst.
De eisen van de monitor zijn:
- 23 of 24 inch
- IPS-paneel
- Ongeveer 100-125 euro, niet gek veel daarboven in ieder geval
Bij voorbaat dank,
DaLucovic
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic