Toon posts:

'plop' geluidje volume macbook opeens vervangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb me al rot gezocht op internet maar kon hier niks over vinden. Het welbekende geluidje dat je macbook maakt als je het volume veranderd is bij mij sinds een paar dagen opeens in een heel ander geluidje veranderd.. Het is nu meer een soort tik en ik vraag me af of iemand hier toevallig weet hoe dit kan en of ik het weer terug kan zetten naar het originele geluid. Ik weet het, het is geen levenskwestie maar het irriteert me gewoon ;)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb ook een tik, laatste update naar Yosemite ook gedaan? In Yosemite is het geluid veranderd als je het geluid dus harder of zachter doet.

[ Voor 110% gewijzigd door MysticX op 22-10-2014 21:54 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:18

rammes

koekebakker 1e klas

yup, is in yosemite veranderd. leer er mee leven.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aha, dat is het dus. Ik had nog gezocht maar kon het niet vinden bij nieuwe dingen in Yosemite maar had ergens al een vermoeden. Heel erg bedankt voor het oplossen van mijn mysterie haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt het geluidje ook standaard uitzetten, ook handig wanneer je je MacBook elders gebruikt. Je kunt dan stilletjes het geluid regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:45
Ik heb helemaal geen geluid, en als ik de toets SHIFT gebruik, wat vroeger dus het geluid dempte, krijg ik nu het oude geluid terug. Maar standaard (en dat vind ik fijn) geen geluid.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Ik heb hier ook geen geluid als ik de volume probeer aan te passen en eerlijk gezegd vind ik dat wel prima zo. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja ik ga het ook maar uitzetten denk ik. Ik was 'gewend' aan het oude geluid maar vind deze maar irritant ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 15:21
Dat geluidje stond na installatie van Yosemite standaard uit. Ik misde het wel, want je hoort meteen hoe hard je geluid staat als er verder geen audio loopt. Heb het nieuwe geluidje aangezet en vind het prima klinken. Een stuk subtieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 14:56
sebasmeer schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 07:48:
Dat geluidje stond na installatie van Yosemite standaard uit. Ik misde het wel, want je hoort meteen hoe hard je geluid staat als er verder geen audio loopt. Heb het nieuwe geluidje aangezet en vind het prima klinken. Een stuk subtieler.
Sluit mij hier volledig bij aan :-)
het 'oude' geluidje was mij net iets te fanatiek :+

Jammer is dan wel weer dat ie in mn top 3 favoriete nieuwe features staat voor Yosemite ....

( De nieuwe widgets in balk _O_ en mail die een update heeft gehad is de rest van de top 3)
( het design kan ik maar een ding over zeggen, ik ben autist, ik haat veranderding :+ )
Pagina: 1