Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google Inbox invitation topic

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 22:56

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Google heeft vandaag haar nieuwste product aangekondigd, Inbox geheten (T.net, officiële blog). Net als bij GMail kun je een invite krijgen van bestaande gebruikers of je kunt een email sturen naar inbox@google.com. Nu dacht ik, ik maak een topic aan zodat mensen via GoT codes kunnen verspreiden. Dus als er mensen zijn die een code hebben of zoeken, laat het hier weten :)

P.S. Zelf zoek ik ook nog een invite, dus wie zich geroepen voelt :>

Voor zover ik heb kunnen vinden is dit niet tegen de regels in van zowel Tweakers als Google. Mocht dit wel zo zijn, sluit dit topic dan gerust.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik zoek ook een invite :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik vind 1 topic om te vissen naar invites (niet eens veel aanbod, slechts veel vraag) al vrij veel, twee is zeker overdreven ;) --> zie [Invite] Google Inbox Invite Request

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.