Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Media streamen naar een ion2 xbmc bakkie, plex media server draaien, Full HD streamen naar 3 devices tegelijkertijd, downloaden (torrent), plexconnect draaien en wie weet wat nog meer. ik ben van plan windows 7 of 8 te draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 350 euro zou een mooi budget zijn. evt verminderen door 2e hands onderdelen te gebruiken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 WD 3TB schijven en 1 1TB schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Toekomstgerichte processor en uitbreidbaar. Zuinig is een voordeel aangezien het systeem 24x7 gaat draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processoren zijn zuinig en snel. Mijn voorkeur ligt daar dan ook. Verder vooral betrouwbaar en zuinig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem komt in meterkast, stil wel handig ivm gehorig huis.
Na inlezen kom ik op zoiets, is dit overkill of gewoon goed?
Media streamen naar een ion2 xbmc bakkie, plex media server draaien, Full HD streamen naar 3 devices tegelijkertijd, downloaden (torrent), plexconnect draaien en wie weet wat nog meer. ik ben van plan windows 7 of 8 te draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 350 euro zou een mooi budget zijn. evt verminderen door 2e hands onderdelen te gebruiken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 WD 3TB schijven en 1 1TB schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Toekomstgerichte processor en uitbreidbaar. Zuinig is een voordeel aangezien het systeem 24x7 gaat draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processoren zijn zuinig en snel. Mijn voorkeur ligt daar dan ook. Verder vooral betrouwbaar en zuinig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem komt in meterkast, stil wel handig ivm gehorig huis.
Na inlezen kom ik op zoiets, is dit overkill of gewoon goed?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 162,75 | € 162,75 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Crucial CT102464BA160B | € 61,- | € 61,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 59,74 | € 59,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 421,38 | |