Ik heb al een pc dus het wordt niet een nieuwe pc maar een aantal upgrades
Mijn huidige systeem:
Intel Core i7 950 overclock @ 3.7GHz
Asus GTX 580 DCII
WD Black 2TB
OCZ Agility 3 60GB
Kingston HyperX 8GB
ASUS SABERTOOTH X58
Creative X-Fi Xtremegamer Fatal1ty Pro
Wat ik wil gaan upgraden, GPU, als dat kan voor mijn budget, een SSD
Kosten ik wil (kan) niet meer uitgeven dan 500-600 euro
Ik wil weten of ik een 120GB SSD en een betre GPU dan de 580 kan krijgen voor mijn budget en welke ik dan moet nemen..
Ik ben wel voorstander van het merk ASUS, heb er vanalles van, router, GPU moederbord, laptops, tablet, asus is een erg goed merk.. maar als iets anders beter is ga ik daarvoor
Energiegebruik maakt me echt helemaal niks uit, Mijn 580 heeft een ongeloverlijke cooler erop zitten, de fans zijn gelockt op 15% en tijdens het gamen komt hij amper boven de 55 graden celcius uit, en op idle zit hij rond de 33 graden celcius, dus het moet geen blazende GPU worden, het liefst nog stiller
Dus vertel maar wat de beste GPU en 120GB SSD zijn voor mijn budget...
~me
Mijn huidige systeem:
Intel Core i7 950 overclock @ 3.7GHz
Asus GTX 580 DCII
WD Black 2TB
OCZ Agility 3 60GB
Kingston HyperX 8GB
ASUS SABERTOOTH X58
Creative X-Fi Xtremegamer Fatal1ty Pro
Wat ik wil gaan upgraden, GPU, als dat kan voor mijn budget, een SSD
Kosten ik wil (kan) niet meer uitgeven dan 500-600 euro
Ik wil weten of ik een 120GB SSD en een betre GPU dan de 580 kan krijgen voor mijn budget en welke ik dan moet nemen..
Ik ben wel voorstander van het merk ASUS, heb er vanalles van, router, GPU moederbord, laptops, tablet, asus is een erg goed merk.. maar als iets anders beter is ga ik daarvoor
Energiegebruik maakt me echt helemaal niks uit, Mijn 580 heeft een ongeloverlijke cooler erop zitten, de fans zijn gelockt op 15% en tijdens het gamen komt hij amper boven de 55 graden celcius uit, en op idle zit hij rond de 33 graden celcius, dus het moet geen blazende GPU worden, het liefst nog stiller
Dus vertel maar wat de beste GPU en 120GB SSD zijn voor mijn budget...
~me