nieuws: Hongaarse regering wil internetbelasting
Kom op Tweakers, dat hij omstreden is kan wel kloppen, maar dat heeft niets met Tech nieuws te maken, en heeft wat mij betreft daarom ook geen plaats op Tweakers.
We worden hier toch geen medium wat gaat beslissen over goed en slecht in de politieke wereld hoop ik?
Gewoon "Premier", niet "omstreden Premier".
Dat de Premier omstreden is kan wel waar zijn, maar dat hoeft er op een artikel als deze op een TECH-site als deze echt niet bij.Hoewel het parlement er nog over moet stemmen, is het waarschijnlijk dat de wet wordt ingevoerd: de partij van het kabinet onder leiding van de omstreden minister-president Viktor Orbán heeft een tweederdemeerderheid in de Tweede Kamer. Het Hongaarse ministerie van economische zaken hoopt met de wet 20 miljard forint, omgerekend 65 miljoen euro, per jaar binnen te halen.
Kom op Tweakers, dat hij omstreden is kan wel kloppen, maar dat heeft niets met Tech nieuws te maken, en heeft wat mij betreft daarom ook geen plaats op Tweakers.
We worden hier toch geen medium wat gaat beslissen over goed en slecht in de politieke wereld hoop ik?
Gewoon "Premier", niet "omstreden Premier".
Eat the bugs, live in a pod