Playstation 4 Plus games mee verkopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benzai
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 08:17
Hallo,

Ik heb afgelopen zomer een PS4 mogen ontvangen maar ik speel er eigenlijk amper op. Nu ik besloten heb om hem de deur uit te doen vroeg ik me af of ik daarbij ook mijn online aangekochte games kan verkopen. Ik heb in totaal 3 games via de PSN Store gekocht en wil deze natuurlijk niet zomaar weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben bang (weet niet zeker) dat dit gekoppeld is aan jouw PSN account. En dus dat zou je deze ook mee moeten geven/verkopen (wat volgens mij tegen de regels is van Playstation).

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Madstorm schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:04:
Ik ben bang (weet niet zeker) dat dit gekoppeld is aan jouw PSN account. En dus dat zou je deze ook mee moeten geven/verkopen (wat volgens mij tegen de regels is van Playstation).
Yup, is 100% zeker gekoppeld aan jouw account. Nu is het wel mogelijk om de gegevens van een playstation account te wijzigen, maar dat houdt dan in dat jij jouw account kwijt bent natuurlijk.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benzai
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 08:17
Phase schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:06:
[...]

Yup, is 100% zeker gekoppeld aan jouw account. Nu is het wel mogelijk om de gegevens van een playstation account te wijzigen, maar dat houdt dan in dat jij jouw account kwijt bent natuurlijk.
Dus wanneer ik mijn gegevens verander zou ik de games die op dat account staan mee kunnen verkopen. Wel is het dan zo dat hij of zij met mijn profiel naam zal moeten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Yup, je kunt alles wijizigen behalve het Online-ID: dus de profielnaam.

Het is natuurlijk wel mogelijk om meerdere accounts op een ps4 te gebruiken. Dus de koper zou dan gewoon een eigen account kunnen aanmaken naast dat van jou, waarop hij dan zijn "eigen" spellen kan spelen met zijn eigen profielnaam, en als hij dan jouw psn-spellen wil spelen moet ie ff inloggen op jouw account.

Ik weet niet om wat voor psn-spellen het gaat, maar als het niets multiplayerachtig is, is het wellicht een optie om te overwegen.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Phase schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:40:
Yup, je kunt alles wijizigen behalve het Online-ID: dus de profielnaam.

Het is natuurlijk wel mogelijk om meerdere accounts op een ps4 te gebruiken. Dus de koper zou dan gewoon een eigen account kunnen aanmaken naast dat van jou, waarop hij dan zijn "eigen" spellen kan spelen met zijn eigen profielnaam, en als hij dan jouw psn-spellen wil spelen moet ie ff inloggen op jouw account.

Ik weet niet om wat voor psn-spellen het gaat, maar als het niets multiplayerachtig is, is het wellicht een optie om te overwegen.
Ook bij wel multiplayer games werkt dit prima.
Pagina: 1