Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
internet, full HD video's (en later misschien 4K) kijken, nzb downloads repareren/uitpakken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een AMD Radeon 5770 (is oud, weet ik, maar ik ben geen gamer)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te veel herrie, maar vooral een strakke look. vandaar ook de voeding met compleet zwarte kabels.
Ga je overklokken?
ja, maar niet pro. gewoon later een beetje rommelen als ik de pc wat sneller wil hebben.
ik heb het volgende samengesteld:
graag jullie mening om het systeem nog mooier/gebalanceerder te krijgen, of natuurlijk houden zo
het is misschien zwaar overdreven om zo'n duur systeem te bouwen voor de dingen die ik er mee doe. maar ik wil een mooie en strakke pc die lang mee gaat, en ik ben een hardware liefhebber
het geld heb ik er voor over.
internet, full HD video's (en later misschien 4K) kijken, nzb downloads repareren/uitpakken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een AMD Radeon 5770 (is oud, weet ik, maar ik ben geen gamer)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te veel herrie, maar vooral een strakke look. vandaar ook de voeding met compleet zwarte kabels.
Ga je overklokken?
ja, maar niet pro. gewoon later een beetje rommelen als ik de pc wat sneller wil hebben.
ik heb het volgende samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 211,85 | € 211,85 |
| 1 | MSI Z87I Gaming AC | € 118,86 | € 118,86 |
| 1 | In Win 901 | € 137,- | € 137,- |
| 1 | Corsair Hydro H55 | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8 | € 74,96 | € 74,96 |
| 1 | Corsair RM550 | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 840 series Pro 256GB | € 149,93 | € 149,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 838,55 | |
graag jullie mening om het systeem nog mooier/gebalanceerder te krijgen, of natuurlijk houden zo
het is misschien zwaar overdreven om zo'n duur systeem te bouwen voor de dingen die ik er mee doe. maar ik wil een mooie en strakke pc die lang mee gaat, en ik ben een hardware liefhebber