wie heeft hier boeken gelezen waar spellen op gebaseerd zijn o.a. Rainbow Six, Dune?
Anoniem: 17995
ik heb een paar jaar geleden alle delen van Dune gekocht (nl vertaling). Wel goede boeken, maar je doet er wel lang over.
Anoniem: 21466
Ik heb ook alle zes Dune boeken gelezen maar eigenlijk zijn alleen de eerste twee de moeite waard.
Ik heb alle boeken gelezen van Dune, dat rulede
Ik weet niet of er een game is van Lord of the Rings maar ik heb alle delen thuis en geloof ik wel een keer of 6 gelezen
LOTR rulez (kan niet wachten op de film
)
Ik weet niet of er een game is van Lord of the Rings maar ik heb alle delen thuis en geloof ik wel een keer of 6 gelezen
LOTR rulez (kan niet wachten op de film
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Ik lees graag de boeken van Tom Clancy. En het boek "Uur van de waarheid" heet in het Engels Rainbow Six, en het is een klepper van820 bladzijden, maar dat vind ik geen enkel probleem
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dune uiteraard
Lord of the rings zal ook wel eens 'vergamed' zijn, heb ik ook gelezen.
En verder lees ik meer Nederlandse literatuur. Ik denk dat die boeken niet zo gauw als onderwerp voor een spel zullen worden gebruikt.
Lord of the rings zal ook wel eens 'vergamed' zijn, heb ik ook gelezen.
En verder lees ik meer Nederlandse literatuur. Ik denk dat die boeken niet zo gauw als onderwerp voor een spel zullen worden gebruikt.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Een horror game op basis van de werken van Stephen King ...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Anoniem: 18681
Heb ooit is een stephen king spel gehuurd bij de videotheek weet de naam niet meer maar dit was echt niks wat een F..spelOp woensdag 13 juni 2001 00:01 schreef Fuelke het volgende:
Een horror game op basis van de werken van Stephen King ...
Hoop trouwens wel dat er is zoiets komt maar dan veel beter.
js
Anoniem: 14565
Ik heb ooit het boek Gabriel Knight: Sins of the Fathers gelezen. Dat boek is geschreven naar aanleiding van het computerspel (adventure van Sierra). Zowel boek als spel waren zeer goed 
Ook heb ik de Icewind Dale Trilogy gelezen van R.A. Salvatore...zeer goed boek, net als het spel Icewind Dale.
Er zijn al ooit spellen van The Lord of the Rings gemaakt, begin jaren '90 dacht ik. Inmiddels heeft Sierra de rechten gekocht om computergames van Lord of the Rings te gaan maken, dus wellicht volgend jaar een LOTR RPG??...zou wel cool zijn trouwens
Ook heb ik de Icewind Dale Trilogy gelezen van R.A. Salvatore...zeer goed boek, net als het spel Icewind Dale.
Er zijn al ooit spellen van The Lord of the Rings gemaakt, begin jaren '90 dacht ik. Inmiddels heeft Sierra de rechten gekocht om computergames van Lord of the Rings te gaan maken, dus wellicht volgend jaar een LOTR RPG??...zou wel cool zijn trouwens
Ik heb uiteraard klassiekers zoals Dune gelezen... in het engels, aangezien nederlands brak is. Rainbow Six ook... Ook een aardig hoopje boek-naar-spel boeken zoals UFO:Enemy Unknown en de Doom serie. Dit was trouwens ZEER slecht
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Alle Dune boeken gelezen, en ook alle delen van Ringworld (geschreven door Larry Niven); daar is geloof ik ook ooit een game van gemaakt.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Was dat niet discworld?
Met stemmen van Eric Idle (die ook in het team van Monty Python zat)
Met stemmen van Eric Idle (die ook in het team van Monty Python zat)
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Anoniem: 10452
Dune gelezen...eerste 3 boeken....maar het derde is niet echt tof ofzo
verder ben ik nu Dune de film aan het kijken in 3 delige mini serie op Canal +
verder ben ik nu Dune de film aan het kijken in 3 delige mini serie op Canal +
Uiteraard de boeken van Dune gelezen, 1/2 zijn cool. 3 Wazig, 4 vervelend, 5 redelijk, 6 cool. Er is overigens ook een prequel uit voor deze boekenserie. En die is COOL!
Verder ook de Wheel of Time serie aan het lezen (9x900pagina's is lang
)
Natuurlijk ook LOTR...
Verder ook de Wheel of Time serie aan het lezen (9x900pagina's is lang
Natuurlijk ook LOTR...
Hmmm, die prequel, word die niet geschreven door Kevin J Anderson? In dat geval raak ik hem niet aanOp woensdag 13 juni 2001 16:40 schreef delorean7 het volgende:
Uiteraard de boeken van Dune gelezen, 1/2 zijn cool. 3 Wazig, 4 vervelend, 5 redelijk, 6 cool. Er is overigens ook een prequel uit voor deze boekenserie. En die is COOL!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Anoniem: 19781
Ja ik heb ook dune gelezen (zoals iedereen blijkbaar) maar na deel 3 wordt het wel nogal een drag vind ik. (Engelse versie is btw way beter dan de NL)
En verder tja, boeken en games gaan niet zo vaak samen dus nee zoveel heb ik er denk ik niet gelezen (tenzij je star wars boeken en games samen gaat tellen
)
En verder tja, boeken en games gaan niet zo vaak samen dus nee zoveel heb ik er denk ik niet gelezen (tenzij je star wars boeken en games samen gaat tellen
Anoniem: 19781
Kevin J Anderson is misschien niet de meest geweldige literaire schrijver maar zijn verhalen zijn meestal wel koel, hij schrijft ook veel voor SF zut, TXF, Star Wars en Star Trek heeft hij voor geschreven. Alleen de Star Wars boeken heb ik gelezen en die waren best goed. En aan de boeken wordt samengewerkt door KJ Anderson en de zoon van Frank Herbert (ben voornaam ff kwijt) dus niet alleen KJA.Op woensdag 13 juni 2001 16:56 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Hmmm, die prequel, word die niet geschreven door Kevin J Anderson? In dat geval raak ik hem niet aan
Schijnen best koele boeken te zijn. Met oa de achtergrond van Idaho
engels inderdaad meestal beter, vertalingen zijn
het begint al bij de titel:
Dune = Duin
Rainbow 6 = Uur van de waarheid

het begint al bij de titel:
Dune = Duin

Rainbow 6 = Uur van de waarheid
Anoniem: 4551
Ik heb enkel het boek gelezen dat bij LOTR hoort. En dan nog geen eens helemaal. Ik hou niet van lezen. 
Maar ik heb wel 2 games ervan. lekker phu!
Maar ik heb wel 2 games ervan. lekker phu!
Anoniem: 26793
BG I en II ed zijn daarop gebaseerdOp dinsdag 12 juni 2001 23:22 schreef Inbox4me het volgende:
Ik heb alle boeken gelezen van Dune, dat rulede![]()
LOTR rulez (kan niet wachten op de film)
Ik ken hem dus van de SW boeken. Ik zal toegeven dat er slechtere auteurs dan hem tussen zaten, maar die kregen meestal maar 1 boek om in te lullen... hij kreeg er teveel.Op woensdag 13 juni 2001 17:06 schreef null_brain het volgende:
Kevin J Anderson is misschien niet de meest geweldige literaire schrijver maar zijn verhalen zijn meestal wel koel, hij schrijft ook veel voor SF zut, TXF, Star Wars
Maar ach, bij de bieb eens die prequel lenen en kijken of ie net zulke slechte plots in elkaar zet als dat ie in SW deed
ik heb Dune gelezen en ben bezig met Discworld in het Engels
(heb de meeste al in het Nederlands gelezen maar het Engels is toch beter moet ik zeggen)
It's just a donkey
Hmm inderdaad ook Dune gelezen 
Ik heb ook nog de engelse Lord of the Rings thuis liggen..maar nog niet gelezen.
Ik heb ook nog de engelse Lord of the Rings thuis liggen..maar nog niet gelezen.
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Pagina: 1