Ik heb de search al gebruikt maar kon niets vinden, alleen dat antec goed zou zijn. 
Ik had eerst een 235 watt voeding bij mijn Packard Bell PC
, maar die begon het niet meer te trekken nadat ik er 2 netwerkaarten + een ATI Radeon Vivo erbij heb gezet.
In mijn Pc zit:
Via Mobo (weet niet precies welk)
P3 733
128 mb 133 mhz (kan geen cas instellingen vinden in het bios
Ati radeon
sitecom + een 3com netwerkkaartje (merk geen verschil
een terratec geliudkaartje (weet ook niet precies welke)
brander 8 max
dvd 16 x
FLOPPY !!! (daar ben ik trots op)
Aleen de Ati radeon is overgeklokt nu op 205/205.
Nou altijd als ik een spelletje ging spelen (q3a bv) liep hij na 4 mintuten ofzo vast. Nou hang ik hier al bijna 2 jaar rond (ben nu pas lid v:)
) En dacht ik nou laat ik de voeding dan maar eens bekijken. Nou had ik boven nog een P60 staan met 175 watt dus heb ik die erbijgehangen. das dus 175 + 235 = 415 (correct me if im wrong) , en heb ik de cdroms + brander + HD + Floppy op die oude aangesloten.
Raad eens Q3A draait nu al 5 uur nonstopp met 8 bots en mezelf als spectator ZONDER vasttelopen!! (hee ze hebben nog geen OLE OLE OLE OLE smilie)
Nou will ik aan jullie vragen wat voor voeding ik nou het best kan nemen + wat voor merk?
Ik dacht zelf aan een 400 WATT of nog meer? volgens mijn burman kan ik het beste ongeveer het dubbele van mijn huidige nemen das dus 450 dan.
Oh ja en ik heb al een paar sites rondgeken (nedcool enz) maar geen seriouze aanbieders gevonden wie helpt mij?
Bij voorbaat dank
Ik had eerst een 235 watt voeding bij mijn Packard Bell PC
In mijn Pc zit:
Via Mobo (weet niet precies welk)
P3 733
128 mb 133 mhz (kan geen cas instellingen vinden in het bios
Ati radeon
sitecom + een 3com netwerkkaartje (merk geen verschil
een terratec geliudkaartje (weet ook niet precies welke)
brander 8 max
dvd 16 x
FLOPPY !!! (daar ben ik trots op)
Aleen de Ati radeon is overgeklokt nu op 205/205.
Nou altijd als ik een spelletje ging spelen (q3a bv) liep hij na 4 mintuten ofzo vast. Nou hang ik hier al bijna 2 jaar rond (ben nu pas lid v:)
Raad eens Q3A draait nu al 5 uur nonstopp met 8 bots en mezelf als spectator ZONDER vasttelopen!! (hee ze hebben nog geen OLE OLE OLE OLE smilie)
Nou will ik aan jullie vragen wat voor voeding ik nou het best kan nemen + wat voor merk?
Ik dacht zelf aan een 400 WATT of nog meer? volgens mijn burman kan ik het beste ongeveer het dubbele van mijn huidige nemen das dus 450 dan.
Oh ja en ik heb al een paar sites rondgeken (nedcool enz) maar geen seriouze aanbieders gevonden wie helpt mij?
Bij voorbaat dank
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?