Nieuwe website overgezet op nieuwe server met nieuwe Nameservers. Geen idee waarom er geen gmail ontvangen kan worden voor dat domein na 48+ uur. Voorheen geen problemen.

Wat mis ik?
Thanks

Wat mis ik?
Thanks

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Het is voor een klant. Geen idee wat hij op zijn dashboard ziet - zal het hem vragenpacificocean schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:31:
Welke service van Google gebruik je? Wat meld het googledashboard? Bij mij staat er in ieder geval nog een CNAME record van google aan voor google apps.
Sorry, ThanksRobIII schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:31:
En dit staat in Webdesign, Markup & Clientside Scripting omdat
WEB -> NT
Hoe zien dan de domain records van de oude ns eruit?Sp0cK_ schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Het is voor een klant. Geen idee wat hij op zijn dashboard ziet - zal het hem vragen
Heb nu de oude NS records naast de nieuwe gezet. De mail werkt, maar de website haalt nu weer de A gegevens van het oude NS, niet echt handig omdat die DNS trager is dan de nieuwe (dnspod). Voor China althans
Heb er nog geen verklaring voor :-)
Op de oude website via Cpanel kan ik de oude NS/DNS bekijken. Zo te zien wordt er niet van google mail gebruik gemaakt. De nieuwe NS (hosting) heeft geen mail server.pacificocean schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:16:
[...]
Hoe zien dan de domain records van de oude ns eruit?
Houd ook rekening met het onderstaande:
Google-diensten liggen plat voor sommige gebruikers

[ Voor 10% gewijzigd door Sp0cK_ op 24-10-2014 03:51 ]
Hierin staan geen MX records. De mail zal dus waarschijnlijk het A record gebruikt hebben. Als je een MX record aanmaakt naar 192.154.143.219 zal de oude mail weer moeten werken. De vraag is dan wel voor hoe lang.Sp0cK_ schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 03:39:
[...]
Op de oude website via Cpanel kan ik de oude NS/DNS bekijken. Zo te zien wordt er niet van google mail gebruik gemaakt. De nieuwe NS (hosting) heeft geen mail server.
Is het mogelijk om een paar van de onderstaande DNS te copy pasten op de nieuwe NS om de mail te laten werken?
[afbeelding]
Thanks
Ah juistem, dat werkt inderdaad. Thanks!pacificocean schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:17:
[...]
Hierin staan geen MX records. De mail zal dus waarschijnlijk het A record gebruikt hebben. Als je een MX record aanmaakt naar 192.154.143.219 zal de oude mail weer moeten werken. De vraag is dan wel voor hoe lang.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq