Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop €2500 +

Pagina: 1
Acties:

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Hij gaat gebruikt worden voor zwaar intensief rekenkundig gebruik. Vandaar dat wegschrijf sneldheid en processor + werkegeheugen zeer belangrijk zijn.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
2500 - 4500 euro. Mag iets meer zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc.
Ja dat ben ik voor plan. Alleen ik heb de laptop in een trolly zitten, Hij moet wel wat "hufter" proof zijn omdat die niet in de meest "schone" omgevingen komt te staan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ja ik was opzoek naar een Dell. Alleen daar kom ik niet tegen wat ik zoek. Zelfs in de pricewatch kom ik de laptop die voldoet aan al mijn eisen (tegen welk budget dan ook) niet tegen.Het mag geen HP wezen. Daar draaid de software niet op 8)7 8)7

Eisen:
* 32 GB werkgeheugen
* i7 processor met hoge klok snelheod
* Minimaal Ultra-HD
* Opslag: 1x SSD 256 + 1 TB HDD of SDD
* Videokaart maak niet uit
* Hufterproof
* Goed in Veeeeel snel rekenwerk
* Windows 7

Hoop dat jullie er 1 kunnen vinden :)

Certified Google Teacher.

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27
Zelf zat ik aan deze lenova W540 te denken:
• Intel Core i7-4940MX Processor Extreme Edition (8M Cache, up to 4.00 GHz)
• Windows 8.1 Pro 64
• Windows 8.1 Pro 64 - WE MUI
• 15.5” 3K (2880 x 1620), IPS LED Backlit Anti-Glare Display, Mobile Broadband Ready, Color Sensor
• W540 NVIDIA Quadro K2100M 2G
• With Colour Sensor
• 32GB PC3-12800 DDR3L (4 DIMM)
• ThinkPad New Precision Backlit Keyboard with Number Pad US Euro English
• ThinkPad TrackPad with Fingerprint Reader and Color Sensor
• 720p HD Camera
• 512GB Solid State Drive SATA3
• 1 TB Hard Disk Drive, 5400rpm with Bay Adapter
• Smart Card Reader
• 9 Cell Li-Ion Cylindrical Battery 99.9Wh
• Country Pack EU Generic with Line cord & 170W AC adapter
• Intel Dual Band Wireless 7260AC with Bluetooth 4.0
• LTE Sierra EM7345
• Publication - WE (FR/GE/IT/DU/EN)
• McAfee Internet Security 2014 - 15 months
• 3 Year On-site
• 4 jaar garantie op service op locatie + Accidental Damage Protection

Certified Google Teacher.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Bovenstaande Lenovo bied wel ongeveer de beste laptop hardware die je zal gaan vinden. Je zou nog verder kunnen gaan met http://www.notebookcheck....view-Update.120366.0.html, maar of je dat nog een laptop kan noemen...