MS Office 2013 - taal veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494618

Topicstarter
Onlangs MS Office 2013 gedownload, maar nu is dit volledig in het Engels.

Zowel de interface qua menu's en het gebruik van formules in Excel zou ik graag in het Nederlands willen hebben.

Ik heb al een Nederlandse plug-in language pack geïnstalleerd, maar dat leek simpelweg alleen voor het gebruik van een woordenboek.

Via MS Office support kom ik niet echt verder. Iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-06 15:19
Dit wellicht? Staat op de eerste pagina van Google; http://products.office.co...ions-multilingual-support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik die link volg kom ik uiteindelijk hier op uit:
http://www.microsoftstore...ctID.263157800?lang=dutch

Dit zou het dan moeten zijn denk ik? Maar moet je dus € 20,- voor dokken. Dacht altijd dat dit gratis was.

Het gekke is dat je in de opties van MS Office ook je taal kan wijzigen en deze staat gewoon op Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:45

Wish

ingwell

Het woordenboek is gratis, het taalpakket (vertaling GUI) is niet gratis.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is opgelost.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 494618 op 22-10-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja lekker een niet-legale oplossing uitvoeren. Wat Robberto/Wish aangaven. Als je NL wilt moet je de NL kopen, niet de Engelse.

[ Voor 46% gewijzigd door Angeloonie op 22-10-2014 11:22 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:14
d:)b

[ Voor 52% gewijzigd door Ryan_ op 22-10-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik betwijfel of de office die hij gedownload heeft zelf al legaal was, dus helpen mochten we hem waarschijnlijk toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hypocrisie tot en met.

Veel uren heb ik niet doorgebracht op dit forum, maar een snelle blik in een aantal topics zegt me al genoeg dat ik niet de enige ben die zich schuldig maakt aan deze grote ''misdaad'' :O

Maar goed, forum regels zijn forum regels, dus ik zal de link wel verwijderen.

In dit topic zal ik wel de enige zijn die niet alles braaf betaald.
Maar dat betwijfel ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:57
Anoniem: 494618 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:56:
Hypocrisie tot en met.

Veel uren heb ik niet doorgebracht op dit forum, maar een snelle blik in een aantal topics zegt me al genoeg dat ik niet de enige ben die zich schuldig maakt aan deze grote ''misdaad'' :O

Maar goed, forum regels zijn forum regels, dus ik zal de link wel verwijderen.

In dit topic zal ik wel de enige zijn die niet alles braaf betaald.
Maar dat betwijfel ik :+
Torrents en "gratis" software is iets wat je doet als je op school zit en geen geld hebt voor dat soort dingen.
Iedereen heeft wel eens wat niet legaal gedownload en doet dat nog steeds (denk aan software testen of gewoon niet kopen), maar dat betekend niet dat je je torrent links moet gaan plaatsen.

Sinds ik van school af ben heb ik alles legaal. Hetzij via mijn werkgever of gewoon zelf aangeschaft.
Dat scheelt gewoon een hoop gezeik

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Quadradial schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:03:
[...]

Torrents en "gratis" software is iets wat je doet als je op school zit en geen geld hebt voor dat soort dingen.
Iedereen heeft wel eens wat niet legaal gedownload en doet dat nog steeds (denk aan software testen of gewoon niet kopen), maar dat betekend niet dat je je torrent links moet gaan plaatsen.

Sinds ik van school af ben heb ik alles legaal. Hetzij via mijn werkgever of gewoon zelf aangeschaft.
Dat scheelt gewoon een hoop gezeik
Tja, dan zal ik het wel goed praten met het feit dat ik nog daadwerkelijk studerende ben.

Mijn zaak is al opgelost, dus wilde anderen daar alleen mee helpen. Maar wist niet dat een torrent link zo'n taboe was hier, want dat kwam in eerste instantie wel anders op mij over toen ik hier rond keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:57
Anoniem: 494618 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Tja, dan zal ik het wel goed praten met het feit dat ik nog daadwerkelijk studerende ben.

Mijn zaak is al opgelost, dus wilde anderen daar alleen mee helpen. Maar wist niet dat een torrent link zo'n taboe was hier, want dat kwam in eerste instantie wel anders op mij over toen ik hier rond keek.
Torrents zijn meestal niet legaal en dan dus per definitie niet welkom.

Ook om instanties zoals BREIN te weren voordat die met een overtrokken mening hier komen en brullen dat we zogenaamd torrents stimuleren etc etc etc

Als je het legaal houdt voorkom je gewoon een hoop gezeik ;)

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 17:12

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Anoniem: 494618 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:07:
[...]
Tja, het beleid is er anders vrij duidelijk over:
Licentie- of copyrightschendingen

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten. We willen echter niet dat je GoT hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op GoT zien:
  • Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
  • MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud (incl. subtitles).
  • CD-covers.
  • Fotorapportages, uiteraard met uitzondering van rapportages die je zelf gemaakt hebt.
  • (Ster)reclames.
  • GSM-flashers.
  • Hulp bij bovenstaande zaken hoef je niet te verwachten, ernaar vragen is net zo goed not-done.
Aangezien er verder inhoudelijk ook geen enkele discussie meer is over je probleem, gaat dit topic dan ook maar op slot.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.